dinsdag 14 april 2020

Dutch Card Lovers Challence, challence nr. 329


Dutch Card Lovers Challence, challence nr. 329

Goede morgen lieve blogsters,

Deze keer doe ik weer mee en wel met de kaart, die door Yvonne gekozen is, namelijk
\
rood,wit,blauw,oranje

. Omdat ik voor SU-perchallence, de facebook-pagina van Yvonne zelf, ook al een kaart in deze kleuren

heb gemaakt, ga ik hem hier ook plaatsen.

Ik had geen enkele zin om er nog één in deze kleuren te maken, zijn niet mijn favoriete

kleuren, vandaar.

Al bij al dacht ik aan een blauw tegeltje in de Hollandse kleuren en ik hoop dat jullie het

hierbij een beetje herkennen..

Voor iedereen maar weer een rustige week, wat is toch het fijn dat we een hobby hebben.

Lieve groetjes,Gerrie.



7 opmerkingen:

  1. Goed opgelost met dit leuke tegelkaartje! Mooie spreuk erop ook! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Gerrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt met dit kleurenpalet Gerrie...mooie tekst erop ook!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie tekst is dit ! Heel leuke kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig dit tegeltje-met-spreuk! Heel Hollands in deze kleurtjes. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 in 1!! Hij is leuk Gerrie, met de spreuk erop. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi en wat een fijne spreuk. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Gerrie. Leuke tekst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen