vrijdag 27 september 2019

Liftchallence 143


LIFTCHALLENCE 143

Goeden morgen blogsters,

Wat is het toch leuk om te proberen een kaart te liften. Ik moest wel even goed kijken hoe het

nu helemaal in elkaar zat, hahaha.

 Het is een lift van Laura Bassen  en de bedoeling is om diecuts te

vullen met stempels en het bovenste gedeelte te verhogen. Omdat ik nog niet één kerstkaart

heb gemaakt zal dit mijn eerste worden. Ik ben benieuwd wat iedereen er van gemaakt heeft.

Ik ga er zeker meer van maken, want ik vond het een heel goed idee.

Excuus dat mijn kaart er weer twee keer in staat, zal wel iets niet goed doen,maar ik kan die andere helaas niet verwijderen zelf.

Fijne dag allemaal en
lieve groetjes Gerrie.

Dit is mijn kerstkaart geworden:

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je er een leuke lift van gemaakt met die vrolijke ventjes Gerrie. Mooi gecombineerd met het dessin-papier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IHeel leuke figuurtjes zijn dit! Prima geschikt voor deze challenge ook. Het is een gaaf kaartje geworden, Gerrie. Dank je wel voor je bijdrage!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs leuk met deze mannetjes, 3 boefjes als je het mij vraagt. Toffe lift, dank je wel Gerrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke kaart heb je gemaakt ! top
    grtjs, martina
    ps Gerrie, kan je je even opnieuw aanmelden met je startpagina van je blog bij het KKT ? aub ? Nu staat er dit https://mastersscrapplace.blogspot.com/2019/09/liftchallence-143.htmlt.com/2019/09/liftchallence-143.html
    het moet zijn : https://mastersscrapplace.blogspot.com/
    Meld jij je even opnieuw aan ? Dan verwijder ik de 'foute', goed ? Dank je wel !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Martina, het moet weer even wennen.Excuus.Nu sta ik er dubbel in, op nr. 9 en 18.Nr. 9 doet het niet, nr. 18 wel, wil jij nr. 9 weghalen a.u.b. mij lukt het niet. Dank je wel.En bedankt voor het controleren.

      Verwijderen