donderdag 18 januari 2018

Brushotechniek.



Héhé ik heb de smaak weer te pakken om lekker met mijn kaarten bezig te zijn. Ik heb meer

dan een half jaar stilgestaan, maar nu gaat het weer. Het begon met mijn kerstkaarten te publiceren en

nu ga ik meteen maar door met de kaarten die ik dit jaar maak.

Vorige week had ik weer een workshop bij Annet Elias en leerde om te gaan

met de brushotechniek. Woww. wat leuk om te doen. We hebben twee kaarten gemaakt,

waarvan ik er één laat zien. De andere kaart is voor mijn voorbeeldmap, die vond ik niet

goed genoeg om op mijn blog te zetten. Er volgen vast nog veel meer kaarten met deze

techniek, je hebt zo een stel akarten in elkaar.

1 opmerking:

  1. Een super leuke kaart Gerrie...mooi die achtergrond gemaakt...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen