dinsdag 30 oktober 2018

52 Weeks to Christmas, challenge oktober.


52 weeks to Christmas, challenge oktober.

Goedenmorgen allemaal,

Deze maand werd de challenge door Ineke gekozen en dat was: Maak een kerstkaart met

een kerstkrans erop. Gelukkig bleek ik een oude stempel in mijn voorraad te hebben, die

nog opgetuigd moest worden, een moeilijke opgave, wat doe je erop en hoe maak je hem af.

Ik heb net de nieuwe  prachtige kerstset van Peaceful Poinsettia van Stampin Up in huis, dus dat was een

mooie aanleiding om de kaart hier mee te decoreren. Aangezien ik een stempelfan ben weet

ik eigenlijk niet zo goed of ik deze kaart geslaagd vind. Anyway, ik doe toch maar mee.

Lieve groetjes iedereen, Gerrie.

11 opmerkingen:

  1. Het is een vrolijk kaartje geworden. Ik ben ook een stempelfan dus ik begrijp wel wat je bedoelt maar je kaartje ziet er gezellig uit.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg geslaagd !!!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi gedaan Gerrie !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een geslaagde kaart Gerrie. En je hebt de achtergrond toch wel gestempeld zo te zien. Dus een mooie combi.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kerstkrans heb je gemaakt Gerrie. Je bent toch maar mooi de challenge aan gegaan. Mooi die sierlijke tekst erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gerrie, ik vind de kaart heel erg geslaagd, erg mooi geworden. De krans is echt het middelpunt. Bedankt dat je weer mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi en warm kerstkaartje heb je gemaakt Gerrie, prachtig met deze kerstkrans. Bedankt voor je deelname bij 52WTC.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met die mooie krans. En wat leuk die uit geponste takjes in de hoeken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een heel mooie kaart geworden ! Ik ben ook een stempelfan, maar heb ook stansen gebruikt voor mijn krans. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaart is het zo !
    fijn dat je meedoet met deze challenge,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen