donderdag 3 oktober 2019

52 Weeks to Christmas, Challence


52 weeks to christmas, challenge winterblue kaartje.

Hallo allemaal,

Vorig jaar heb ik elke week meegedaan om een kerstkaart te plaatsen, maar aan het eind van
het jaar had ik zoveel kaarten over, dat ik dit jaar geen zin had om weer mee te doen.

Nu begint het weer tegen de kerst te lopen en ik krijg ook weer zin  om kerstkaarten te maken.
.
Ik weet niet of dit zomaar kan, ik zag de challenge en had net drie kerstkaarten gemaakt, dus ik dacht meteen dat ik hier ook aan mee wilde doen..
Mijn kaarten zijn niet echt donkerblauw, maar gemixt met groen, geen idee of het goed is, maar ik vind het gewoon leuk om weer een kaart te plaatsen. Nu moet ik nog kiezen wie van de drie ik bij de challence neerzet hahaha

Ik heb de ondergrond gesponst met diverse kleuren blauw/groen met daarop een stencil. Daarna heb ik met versamark het stencil beinkt, bestrooid met clear embossingpoeder, stencil eraf, waarna de heatgun alles mooi heeft gemaakt. Omdat ik een groot vel had, heb ik dus diverse kaarten en ik heb nog meer restjes, voor als ik tekort kom hahaha

Lieve groetjes,
Gerrie.

15 opmerkingen:

  1. Wat zijn je kaarten leuk geworden Gerrie, de achtergrondjes zijn echt super!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW wat zijn ze prachtig geworden, alle drie.
    Natuurlijk mogen ze meedoen met de uitdaging WINTERBLUES.

    Liefs Annemarie en merit DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal mooie kaartjes geworden! En je kan meedoen wanneer je wilt hoor, logisch als je nog kaarten overhebt dat je niet elke week een kaartje hoeft te maken! Maar fijn dat je nu weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het zijn 3 prachtige kaartjes Gerrie , en ja hoor er mag er gerust eentje meedoen...leuk dat je meedoet... niet erg als je er verder nog niet aan meegedaan hebt..
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaarten alledrie heel mooi met die prachtige achtergrond!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze drie allemaal erg leuk. Mooi patroon met de rondjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, prachtige kaarten Gerrie, ze zijn alle 3 supermooi ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaarten heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toffe reeks Gerrie ! Heel leuk gedaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je ijverig bezig geweest Gerrie, in mooie tinten blauw - groen . Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes ,Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw, erg mooie kaartjes heb je gemaakt, volledig los ! mooi
    fijn dat je deelneemt aan de challenge van deze maand,
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze alle 3 super mooi !
    Leuk dat je weer meedoet !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige achtergrond, enje hebt er 3 mooie kerstkaartjes mee gemaakt, perfect voor onze WinterBlueschallenge!
    Fijn dat je meedoet!
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaartjes heb je gemaakt voor de Challenge "Winter blues"
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een geweldige serie kerkaartjes Gerrie !!
    Bedankt voor de prachtige bijdrage aan de Winterblues ,
    Heb een mooie dag , groet van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen