woensdag 29 april 2020

Kleurenkaartenteam, Vierde Schakel.



Goede morgen lieve blogsters,

Vandaag is de vierde schakel van ons Kleurenkaartenteam en deze keer zijn het de

kleuren oranje en lichtblauw, een moeilijke combinatie vond ik.

Gelukkig had ik nog een DSP papier wat deze kleuren bevatte, dus ik heb er maar een

bos oranje bloemen op geplant en vond de combi niet eens zo slecht.

Ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal van deze kleuren gemaakt hebben en

zal jullie gauw bezoeken.

Veel sterkte allemaal met de corona maatregelen, wat heerlijk dat we een hobby hebben.

Blijf gezond en zorg goed voor je zelf.

Lieve groeten, Gerrie.







24 opmerkingen:

  1. Wat leuk Gerrie, ook de tekst met recht een mooi bosje bloemen.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk met die bloemenruiker!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke en mooie bloemenkaart heb je gemaakt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dat noem je moeilijk? superkaart zou ik zeggen, een prachtige ruiker

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks dat je de combinatie moeilijk vond heb je een prachtige kaart gemaakt, Gerrie. Heel erg leuk. Ik vond de kleuren verrassend goed combineren, toen ik bezig was.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gerrie,
    Wat een prachtig boeket voor iemand die wel een steuntje in de rug kan gebruiken.
    Heel mooi.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Gerrie, met dat prachtige boeket!
    De kaart die jij voor mijn verjaardag maakte oogstte veel succes bij mijn bezoek, leuk toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje in KKT kleurtjes Gerrie. Van een bosje bloemen wordt iedereen blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi papier en die bloemen erop is een vrolijk geheel geworden! Ik vind hem top hoor! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gerrie, een supermooie kaart met de fijne bloemetjes. Ik lees bij jou, dat je het ook een moeilijke combi vond, ik ook. Maar heb toch geprobeerd om er iets van te maken.
    Groetjes en hou het gezond.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart!
    Mooie tekst ook !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van zo'n mooi bosje bloemen op zo'n mooie kaart wordt iedereen gelukkig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow,....prachtig kaartje Gerrie....zo leuk met de bos bloemen.
    Je hebt ook een leuke rake tekst gebruikt!
    Groetjes en blijf gezond he,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het kaartje is helemaal leuk geworden ! mooi gedaan
    bedankt voor je deelname deze maand !
    Hou het vooral gezond,
    lieve groetjes, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig leuk gedaan dit boeketje op je kaart 😍 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie bloentuil siert je mooie kaart.
    Groetjes en hou jullie gezond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk dit kaartje met een prachtig boeket bloemen erop Gerrie...mooie tekst ook...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kaartje Gerrie! Dit boeketje doet het goed in de KKT kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat een mooie bos bloemen. Gaaf geworden!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mooi Gerrie! Leuk dat je DP had liggen en het ook nog kon vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Gerrie,

    Wat leuk dat je papier had in de juiste kleuren. Ga daar ook soms naar op zoek...
    Vrolijke lentekaart werd het...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige combinatie en de bloemen doen het geweldig op je kaart. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De dagen zijn hier zo gevuld met huiswerk verbeteren, kinderen bezig houden en naaien zodat mijn kktrondje in hapjes en stukjes verloopt, daarom reageer ik zo laat.
    Wauw wat een knappe kaart! Heel leuk!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen