zaterdag 16 mei 2020

Zomaar.




Goede morgen blogsters,

Allereerst bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart. Ik vraag me af hoe jullie weten dat

ik een kaart heb geplaatst, want ik kom niet zomaar bij jullie, heb alleen Marjan op mijn

blog staan. Dus mocht je weer hier komen, laat dan even je URL van je blog achter,  dan kom ik ook bij jullie langs. Vast bedankt.

Ik heb dus nog een kaart gemaakt in dezelfde kleurencombinatie van de kaart, die ik hieronder

 plaatste. volgens de kleurenschets van de tulpen
.
. Het lijkt zo gemakkelijk om kleuren te combineren volgens

een plaatje,, maar ik vind het moeilijker dan ik dacht.Het vergt wel enige creativiteit hahaha.

Wens iedereen een heel fijn weekend, met afstand, maar toch plezierig.

Lieve groetjes, Gerrie.




4 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje en alles lijkt makkelijk vind ik! Maar als je zelf dingen gaat ondernemen valt het vaak tegen!! een kwestie van veel doen zeggen ze hé? Maar je kaartje is mooi geworden! Een fijn weekeinde en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart, leuk die combinatie van je toffe papiertjes en de mooie gestempelde bloem.
    ivm je opmerking in je blogbericht: al wie jouw volger is ziet je nieuwe blogbericht in de leeslijst. en zo kunnen we makkelijk naar je blog 'reizen' en op blogbezoek komen...<<
    groetjes en fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nancy, dat ga ik ook proberen, wist ik niet.Groetjes, Gerrie.

      Verwijderen
  3. Mooi zoals de papiertjes bij de bloem passen, een mooi kaartje! Inderdaad gewoon volger worden bij mensen die je graag bezoekt. Op elk blog staat zo'n volgersblokje. Dan krijg jij in je leeslijst ook te zien wie er iets nieuws gepost heeft.

    BeantwoordenVerwijderen