donderdag 11 juni 2020

Dutch Card Lovers, challence 331.


Challence nr. 331.

Deze keer heeft Marian de volgende challence uitgekozen :

Graag wil ik kaarten zien met een "hap eruit" ofwel een cut-out

Omdat ik de laatste tijd via online workshops ook af en toe wat andere kaarten maak dan stempelkaarten

heb ik een combinatie gemaakt van een aparte kaart met diverse stempels. Men noemt het een 

tunnelkaart en plat kan hij gewoon in een enveloppe.

Ik heb een paar weken geleden een operatie ondergaan en ben gelukkig weer helemaal hersteld,

dus vandaar dat ik niet zo vaak op jullie blogs kwam.

Fijne avond verder en lieve groetjes,
Gerrie.





6 opmerkingen:

  1. dat zijn 2 super leuke kaartjes Gerrie...leuk is dat he die SOL workshops...Ik heb vorige week voor de eerste keer meegedaan...en nu ben ik er eentje aan het afmaken...die was gisteravond op FB

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, Gerrie, heel apart dit model! Mooi papier ook gebruikt. Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel.
    Fijn dat je helemaal hersteld bent na je operatie, rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Gerrie. Leuk gedaan hoor met die "hap"!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bijzonder modelletje is dit. Mooi met het zwart/wit en de bijtjes! Bedankt voor het meedoen met DCL en hopelijk gaat het verder goed met je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Gerrie! Heel mooi gedaan met deze hap eruit. De bijtjes blijven leuk! Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart hoor, gaaf gedaan zo. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen