donderdag 13 oktober 2022

Gastdesigner van SuperChallence./

 

Gastdesigner van SUperChallence.


 Goede middag lieve blogsters,

Ik vind het leuk om mee te doen aan challenges, iedere keer een  uitdaging voor mij

. Zo deed ik in de maand  juli/augustus mee met een challence van Yvonne Spikmans-van

 Bruggen van The Creative Teacup.

Je kunt de pagina vinden op facebook en elke maand is er een challence

. Ik kreeg tot mijn

 verbazing de eerste prijs en mocht gastdesigner zijn voor oktober.

Het thema luidde herfst met embossen.

De eerste kaart met het landschap is de winnende kaart en de tweede kaart

is mijn gastdesignerkaart. De challence loopt nog tot de 25ste, dus als je ook

mee wilt doen, het kan nog.

Iedereen een fijne avond,

lieve groeten, Gerrie.







   




   




6 opmerkingen:

  1. Je hebt 2 mooie kaarten hier te laten zien Gerrie en je winnende kaart is supermooi! Heel knap gedaan en terecht gewonnen hiermee. 🙂
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Gerrie....de kaarten zijn allebei prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet zo gek dat je met de prachtige landschapkaart gd mocht worden, hele mooie herfstkaart. Leuk de bloemen in de gieter. Mooie serie kerstkaarten, ik snap dat je het na 6 even genoeg vindt.
    Lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je winnende kaart is heel mooi, je waant je direct in vakantieoorden als je ernaar kijkt. De voorbeeldkaart is heel mooi, echt herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten, vooral die winnende kaart is een beauty met dat mooie doorkijkje! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke herfstkaart en terecht een mooi kaartje met de reiger ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen