donderdag 3 november 2022

Elke donderdag een kerstkaart

 

Kerstkaart week 44.

Goede morgen lieve blogmaatjes,

Al weer bijna een week om, waar blijft de tijd. In ieder geval naderen we al

snel de kerstdagen en ik merkte dat ik er al meer dan 50 heb, ongeacht

dat we pas bij week 44 zijn.. Ik heb er geloof ik een paar dubbel

gemaakt, zoals ook vandaag. Welke is de mooiste????

. Bedankt weer voor al jullie lieve reacties en ik kom graag naar jullie

kaarten kijken vandaag.

Lieve groetjes, Gerrie.





14 opmerkingen:

  1. O wat leuk beide heel mooi Gerrie, die met de bolletjes vind ik het leukst, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je al zoveel kaarten klaar hebt! Deze twee winterse kaarten zijn ook leuk! Die met de sneeuwachtergrond heeft mijn lichte voorkeur.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartjes met de schattige sneeuwpop erop mooie mal met de sneeuwkristallen ik vind ze allebei even leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allebei top ! Fijne kaarten heb je gemaakt. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn alle twee prachtig zo maar als ik zou moeten kiezen dan die met de bolletjes.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lieve kerstkaartjes...die met de besneeuwd achtergrond heeft wat voorkeur maar ze zijn allebei zo mooi..
    de sneeuwkrisstallen lijken wel kant...zo mooi fragiel
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee superleuke kerstkaarten, de grijze achtergrond heeft mijn voorkeur,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze beide erg leuk ondanks dat ze door het verschillende papier een andere uitstralin* hebb3n. Leuke mallen heb je gebruikt 3n het stempeltj3 van de sbpbeduwpop is erg leuk. Ik zet achter de ronde kaart3n altijd een standard. Achter ronde kaarten altijd eentje g3maskt met een mal van Marianne design CR1507. Heb ook eentje van Joy die is voor de ronde kaarten minder geschikt… maar wel Achter labeltjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan niet kiezen want ze zijn beide prachtig, leuke sneeuwpop is het xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee super leuke kerstkaarten Gerrie.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om 2 stuks maar dan net even anders te maken, ze zijn beiden ontzettend leuk, ja zo gaat het lekker met je voorraad, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee prachtige kerstkaarten, Gerrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Gerrie,
    Je vraagt welke de mooiste kaart is? Ze zijn beiden super! Zowel de effen achtergrond als de besneeuwde... Echt mooi gemaakt!
    Dankjewel voor jouw lieve reactie op mijn kerstkaart...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen