zondag 1 oktober 2023

Liftchallenc e # 182

 

.LIFTCHALLENCE # 182


Goede morgen lieve blogsters,

Dit is een hele tijd geleden dat ik iets van me liet horen. Als pensionado hebben

we een paar maanden met onze caravan in Callantsoog gestaan, een heerlijke tijd.

Hierna werd het weer slechter, tijd genoeg om te knutselen, maar geen enkele

foto gemaakt. Nu de herfst en winter weer aanbreekt is het ook weer tijd om mijn

blog onder handen te nemen.

De kaart van Dawn sprak me aan, ik hou van blenden en daarbij werd een diecut

techniekje gevraagd. Het is leuk om weer eens mee te doen.

Lieve groeten,

Gerrie.                            Dit is het voorbeeld:



En dit is mijn kaart:







7 opmerkingen:

  1. Heerlijk om zo lang "op vakantie " te kunnen Gerrie. Je hebt een mooie variant op de liftkaart gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart, mooie contrasten. De tekst past er goed bij.
    Lekker hoor, zo'n tijd er tussenuit, zeker als het weer meewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot gelijk, wij zijn inmiddels ook al vier jaar gepensioneerd en die vrijheid die je hebt om te doen en laten wat je wil is heerlijk. Je liftkaart is mooi, de koele kleuren passen goed bij het wit! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi !!!!
    Ook de achtergrond is gaaf !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat klinkt goed en Callantsoog is leuk. Ik heb er zondag nog geluncht toevallig!
    Lekker om de draad weer op te pakken, met een mooie liftkaart! Super mooi gemaakt! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie lift Gerry, de kleuren zijn prachtig! Ook wel weer lekker om na een lange break weer je hobbyhoek in te duiken denk ik. Dankjewel voor het meedoen met de lift.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige lift kaart heb je gemaakt en in supergave kleuren…ben er weg van!
    Ik ben er ook mee bezig, leuke challenge.
    Ik heb eens rondgekeken bij jou en zie mooie creaties.
    Ik ga jou volgen, dan kan ik je in de gaten houden haha!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen