woensdag 29 januari 2020

Kleurenkaartenteam, 1ste Schakel.


Kleurenkaartenteam, 1ste schakel,

Goede morgen allemaal,

Vandaag is het weer de dag dat het kleurenkaartenteam in alle blogs dezelfde

kleuren laat zien. En dat is deze keer de kleuren zwart/pistachegroen.

Ik heb naar het punkkapsel gekeken en me maar een beetje gehouden aan die

gifgroene kleur en daar een kaart van gemaakt. Ben natuurlijk heel benieuwd wat

jullie er allemaal van hebben gemaakt.

Fijne dag allemaal,

lieve groetjes, Gerrie.


26 opmerkingen:

  1. Mooie lay out heb je gemaakt Gerrie super leuk kaartje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk fris modern kaartje...
    Heb dat huisje ook nog ergens..ga deze kaart opslaan als je het goed vind..
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, Gerrie! Leuk gedaan, lekker fris.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee, een groen huis wil iedereen wel (klimaatneutraal)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, Gerrie, ik heb je gevonden, ben er nu achter dat jij de Gerrie van "de boom" bent 😁. Wat een ontzettend frisse KKT kaart maakte je, erg leuk! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supergave verhuiskaart Gerrie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. toffe KKT-kaart, heel mooi hoe je het huisje omlijst hebt!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is dit een toffe kaart, heel erg geslaagd
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje is het geworden met dit schattige huisje! Ik heb de challenge zelf even overgeslagen, vond het toch een wat lastige combinatie maar ik kom natuurlijk wel even kijken bij iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart Gerrie!! Zo mooi met dat huisje erbij.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk en mooi kaartje in de KKT-kleuren Gerrie! Gaaf gedaan!
    Lieve groetjes, Yvonne

    www.thecreativeteacup.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit kaartje in deze KKT kleurtjes Gerrie...alles prachtig gecombineerd...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jouw pistache groen klopt wel in mijn ogen, vaak best lastig deze tint. Toffe kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik,vind het Supermooi en stijlvol.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi en stijlvol kaartje.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Gerrie,

    Oh, die is leuk! Dat is nu een kaart die ik graag in mijn bus zou krijgen als ik zou verhuizen... Mooi!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een toffe kaart ! Heel geslaagd !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Top kaartje !
    Mooi deze kleuren !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. haha, die is erg leuk geworden ! mooi en lief kaartje
    bedankt voor je deelname,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie en frisse kaart. Leuk gedaan.
    Bedankt voor je reactie op mijn Blog
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Gerrie,
    wat heb je een mooie kaart gemaakt! Lekker strak, daar hou ik wel van!
    Prachtig in de gevraagde kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart met het huisje erop Gerrie. Mooie frisse kaart in de tinten van KKT. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooi gedaan heel eenvoudig, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat zijn het allemaal toch frisse kaartjes geworden . Deze is ook zo leuk en het wit erbij maakt het fris. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen