woensdag 2 september 2020

LIFTCHALLENCE NR. 151

LIFTCHALLENCE nr. 151


Goede morgen lieve blogsters,


Tot mijn schrik ontdek ik dat ik drie maanden niet meer acief ben geweest. Sinds die tijd heb ik een

borstbesparende operatie gehad, daarna twee keer flink gevallen op mijn knie, hand en hoofd,

meerdere vingers gebroken, waarmee ik tot nu toe nog in verband loop. Helaas blijven de vingers van mijn linkerhand krom staan en ben ik nog onder behandeling van een handtherapeute.

Gelukkig ben ik weer begonnen met freubelen en de liftchallence is het tweede kaartje wat ik

onder handen heb genomen. Het voorbeeld sprak me erg aan, vandaar dat ik weer meedoe. En

het resultaat zien jullie hieronder.

Fijne dag allemaal en hoop weer vaker mee te doen.

Lieve groeten, Gerrie.




5 opmerkingen:

  1. Mooie lift geworden Gerrie en heel leuk bedacht om dit achtergrond papier te gebruiken!
    Wat een nare tijd heb je achter de rug en dan ook nog gevallen, sterkte met herstellen verder en hopelijk vind je afleiding met je hobby je lift is al heel goed gegaan.
    Beterschapsgroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee, jij hebt wel een heftige tijd achter de rug, hopelijk gaat het nu beter met je. Ik lees dat je nog herstellende bent, dus veel sterkte daarmee!
    Je liftkaart is prachtig, een mooi tafereel is het, ook door het achtergrondpapier! Fijn dat je weer even kon hobbyen en het zou zeker leuk zijn als je vaker mee kunt doen. Dank je wel voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Gerrie. Je bent het nog niet verleerd. Zeker heftig voor je. Heel veel sterkte .hopelijk geeft de hobby je weer afleiding en plezier. Het ga je goed en veel sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een hele mooie doorkijk gemaakt op je mooie kaart Gerrie. Het is een mooi en lief tafereeltje in warme kleuren geworden.
    Wat erg dat je zoveel naars achter elkaar mee gemaakt hebt. Hopelijk kun je nu weer vaker afleiding in het knutselen vinden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als logisch dat je een tijd niet actief bent geweest, er kwam genoeg op je dakkie zo te lezen! Gelukkig kun je het weer een beetje oppakken en hopelijk gaat je herstel voorspoedig.
    Je kaartje is mooi geworden, heel sfeervol. Dank je wel voor het meedoen en fijn dat je er weer bij bent!

    BeantwoordenVerwijderen