donderdag 28 april 2022

Elke donderdag een kerstkaart.

  

WEEK nr. 17


Goede morgen lieve blogsters,

Dank jullie wel voor alle lieve en leuke reacties die ik elke week op mijn

kerstkaarten krijg. Ik ben zo blij dat ik dit jaar weer mee doe.. Ook haal

ik  inspiratie  uit al jullie kaarten en de donderdag is voor mij echt een

Kerstkaartendag. Zo gezellig om jullie kaarten te bekijken en er overal

wat bij te vermelden. 

  Deze keer heb ik zelf op achtergrondpapier van

StampinUp wat gestempeld en er wat hertjes op gedaan. Een aparte

mal erom heen en klaar was mijn kaart  voor deze week weer.

Ik kijk uit naar jullie kaarten en een fijne dag.

Lieve groetjes, Gerrie.







9 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze aparte mal en mooi gestempeld. Op je vraag terug komen waarom ik de stempel niet inkleurde, Omdat ik vellum gebruikt had met de gouden schijf er achter vond ik het mooier om niet in te kleuren anders word het zo druk vind ik zelf. Enne vragen stellen mag altijd Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het doorkijkje leuke stempels heb je gebruikt enne ik had vorige week sleeënde en skateboarden diertjes op mijn kaart maar wat je zegt klopt wel ik had al eerder een kaart met kaboutertjes in het bos maar die was toch weer anders en er zullen er nog wel meer volgen want ik ben helemaal weg van de kaboutertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan Gerrie, die mal eromheen maakt het zo leuk om dat hij een beetje grillig is...
    knap stempel werk.
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart met het gestempelde tafereeltje, en die schattige hertjes ervoor! Nog een fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Gerrie,
    Wat een gezellig wintertafereeltje! Ook dankjewel aan jou voor de leuke reacties op mijn blog!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk tafereeltje heb je gemaakt met die lieve hertjes op de voorgrond!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een heel mooi tafereeltje gestempeld, leuk met de hertjes erbij en de stans is echt een blikvanger,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kerstkaart Gerrie.
    Leuk gestempeld.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart weer Gerrie. Ik word helemaal vrolijk als ik lees hoe blij je bent dat je weer meedoet met 52WTC! Ik vind de donderdagen ook altijd helemaal gezellig, met al die inspirerende kerstkaartjes.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen