maandag 23 januari 2023

DutchCardChallence



 

DUTCH CARD CHALLENCE nr. 367#

Goede middag lieve blogsters,

Het is een tijd geleden dat ik weer eens meegedaan heb met deze challence.

Alsmaar elke week een kerstkaart, dat is  gelukkig voorbij. Bovendien ben ik een

 weekje naar Drente geweest met mijn dochter en gezin en daarna werd ik

flink ziek, hoge koorts, abces in kaak...Bleek ik een speekselklierabces te hebben, hoe komt een mens eraan.-

Het is nog niet over, want er zit nog een steen die de speekselvloed tegenhoudt en die gaat

er a.s. vrijdag uit. Het schijnt dat je door bepaalde zuren een kalkafzetting kan krijgen waardoor een steen ontstaat, nooit van gehoord. 

Enfin,het nieuwe jaar is goed begonnen hahaha  en ik doe weer mee met een challence.

Hierbij mijn kaart met een kop met bloemen.

Fijne dag allemaal, lieve groeten, Gerrie









7 opmerkingen:

  1. Oei, wat een ellende, heel veel beterschap en sterkte komende vrijdag. Hopelijk was het weekje in Drente wel heel geslaagd?
    Je hebt een mooie kaart gemaakt met al die gezellige bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met de kop met bloemen. Leuke achtergrond. Wat vervelend zo'n ontsteking in een speekselklier. Heel veel sterkte nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat naar dat je zo'n ontsteking van een speekselklier had Gerrie, nog nooit eerder gehoord inderdaad. Sterkte ermee. Je hebt een mooie kaart gemaakt met die fleurige kop.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jhee Gerrie dat klinkt heel akelig allemaal, ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat. Je kaartje met het sjieke kopje is prachtig, leuk ook dat labeltje er aan! Dankjewel voor het meedoen met de Dutch card lovers en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt pijnlijk en erg vervelend voor je, hopelijk ben je er snel vanaf als die steen eenmaal is weggehaald. Je kaartje is mooi, leuk dat je voor bloemen hebt gekozen! Fijn dat je meedoet met DCL, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n kopje op tafel staat nog eens gezellig. Leuk met die bloemen erin. :) Bedankt voor je deelname bij de DCL. Ik hoop dat jij je3i nmiddels wat beter voelt. Klinkt erg pijnlijk. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattig kaartje Gerrie!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen