dinsdag 21 februari 2023

Liftchallence

 

LIFTCHALLENCE nr. 176

Goede morgen lieve blogsters,

Volgens mij is het een hele poos geleden dat ik mee gedaan heb met de Liftchallence.

Hoe dan ook, de kerstkaarten zijn  weer  achter de rug, dus

een goede reden om weer eens met  challences mee te doen.

Deze keer een leuke challence volgens een  liftkaart:

Maak een shaped shaker kaart en gebruik geen rond, vierkant of ovaal, maar iets anders.

Mooi voorbeeld:


en ik ben meteen aan de slag gegaan.

 En dit is mijn kaart geworden. een frame, kant en klaar

wat ik nog nooit gebruikt heb.  Vooral de inhoud leek mij er  wel leuk  in.

De kleuren op de kaart zijn in het echt veel mooier, helaas lukt mij niet

om dat goed te krijgen.



 

.





Iedereen een fijne dag verder.

Lieve groetjes, Gerrie.



 


6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jampotje, nooit eerder gezien! Gaaf als vaasje met mooie bloemen en shakerspul! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie, vrolijke kaart, ze leuk met het potje met bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf Gerrie, dit leuke jampotje. Je heb er een heel fleurig kaartje mee gemaakt. Dankjewel voor jouw shaped shaker bijdrage aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie fleurige schudkaart Gerrie. Een toffe invulling van de lift-challenge.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk om de vaas als shaker te gebruiken. Fleurige vrolijke kaart geworden. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk bedacht, en zeker ook mooi geworden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen