donderdag 24 mei 2018

52 Weeks to Christmas


52 Weeks to Christmas, week 21.

Goeden morgen lieve bloggers,

Bedankt weer voor alle leuke reacties van iedereen., Ik zag dat er al een heleboel kerstkaarten
staan die jullie van te voren hebben gepost en ik merk ook als jullie met vakantie zijn.
Ik heb een eenvoudig blog wat iemand voor me gemaakt heeft en ik kan daar niets op terug vinden hoe dat moet.
Iemand vertelde me dat er links van mijn blog iets zou staan, maar bij mij staat er niets, dus ik weet het niet.

 Ik ben al blij dat ik me kan behelpen met deze wekelijkse post, maar als ik vijf weken op vakantie
 ga, dan zal er geen kerstkaart
komen. Misschien als ik tussendoor nog even thuis kom.

In ieder geval is hier mijn nieuwe kaart met een oudere stempel weliswaar, maar die stempel
is een favoriet van mij en het is niet erg om daar meerdere kaarten van te hebben.

Bedankt weer voor al jullie reacties en ik ga gauw naar jullie kaarten kijken.

Allemaal nog een fijne zomerse dag en lieve groetjes,  Gerrie.

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Gerrie. Als je hulp nodig hebt bij het inplannen van berichten mail me gerust. Je moest eens weten hoeveel berichten er bij mij al gepland staan. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingriid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat is dat lief van je Ingrid, maar ik denk dat het bij mij niet lukt hoor. Ik heb al van alles geprobeerd. Toch hou ik me aanbevolen.
      Ik zal je een mailtje sturen. Lieve groetjes Gerrie.

      Verwijderen
  2. Prachtig kerstkaartje Gerrie! Als ik op vakantie ben verschijnt er bij mij ook niks maar dan heb ik toch ook geen tijd om een kaart te maken. Ik geloof dat je ergens de tijd en de dag kan veranderen bij je bericht. groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Gerrie ! Ik kan ook niets plannen, dus als ik weg ben, verschijnt er ook geen kerstkaart op mijn blog. :o) Je bent dus zeker niet de enige. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Gerrie. Leuk met die huisjes en dan zo'n toepasselijke mooie tekst!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal leuk geworden !
    bedankt om er weer bij te zijn deze week !
    grtjs, Martina 52 DT WTC
    x
    99 % van de kaartjes die ik publiceer, zijn vooraf gepland. Je maakt gewoon je bericht, dan kies je rechts (in een apart vak-schema-, dan -datum en tijd instellen-, staat een kalender), de dag wanneer je wil dat je bericht verschijnt, ook het uur kan je aanpassen, druk op 'gereed' en klaar !
    Je mag me ook altijd mailen als je graag een stappenplan wil ontvangen (met foto's of zo)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gerrie, het is echt heel eenvoudig dat inplannen, maar je zou het een keer moeten zien, denk ik. Je kaartje van vandaag is prachtig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gerrie,
    wat een mooie kaart laat je ons weer zien, begrijp dat dat een favoriete mal is.
    Wij plannen ook best veel vooruit....is net een handigheidje..
    gezellig dat je er deze week weer bij bent...
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart is dit Gerrie. Er straalt rust uit vind ik en dan die prachtige tekst erbij...complimentjes :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Gerrie!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie kaart Gerrie! Zoals je zegt, een heel mooie tekst, en ook een tof winters tafereeltje!
    Ik plan ook heel veel berichten vooraf in, vind ik heel handig en echt niet moeilijk!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen