dinsdag 15 mei 2018

Dutch Card Challenge, nr. 292.


Dutch Card Challenge nr. 292.

Goedenmorgen lieve bloggers,

Tot mijn grote verbazing zat ik vorige keer in de top 3, wat leuk. Natuurlijk heb ik de

badge meteen op mijn blog gezet en bedankt voor alle leuke reacties. Uiteraard doe ik weer mee met

 de nieuwe uitdaging:

In mei leggen alle vogels een ei, maak een kaart met één of meerdere vogels.

Het leuke van deze challenges is dat ik weer eens gebruik kan maken van andere stempels dan

van SU, omdat ik daar geen vogel van had. Maar wel van een ander merk uit mijn voorraad.

Lieve groeten, Gerrie.




9 opmerkingen:

  1. Mooi!! Je hele kaart is prachtig, toffe achtergrond en gaaf zijn de zwarte afbeeldingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi Gerrie, prachtige kleurtjes heb je gebruikt voor de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die achtergrond daartegen komen de stempels erg goed uit! Gaaf kaartje en erg leuk dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastische vogelkaart! Perfecte kleurencombinatie! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Gerrie. Prachtig die achtergrond en daar komen de stempels heel mooi tegen uit.Net dat randje blauw nog aan de zijkant laat de achtergrond nóg meer spreken vind ik, heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi die vloeiende kleuren op je achtergrond! En een mooie combinatie van de vogels! Een kaart die door de rustige zwarte vogels helemaal in balans is! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vindt hem super, Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow.....wat een GAVE kaart Gerrie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen