donderdag 26 juli 2018

52 Weeks to Christmas


52 Weeks to Christmas, week 30.

Goedenmorgen lieve bloggers,

Eindelijk ben ik er weer, zie mijn vorige bericht en ga ik weer normaal elke

week een kerstkaart maken. Ik heb tijdens de vakantie niets gedaan, dus ik moest een stuk of zes kaarten maken en dat bij dit weer, grgrgr.

Ik heb dus diverse kaarten uit mijn mappen gehaald, die ik tijdens workshops bij De Kijkkast heb gemaakt. En de rest van mijn creaties via

Pinterest. De overige kaarten heb ik in een vorig blogbericht gezet en ik ben gelukkig weer helemaal bij. Nu óp naar een stel nieuwe kerstkaarten voor de volgende challenge en de volgende kerstkart.

De kaart van vandaag is er één die ik een jaar geleden tijdens een workshop bij
De Kijkkast heb gemaakt.

Iedereen vast bedankt voor jullie reacties en ik ga gauw jullie creaties bekijken.

15 opmerkingen:

  1. Een heel mooi drieluik Gerrie. De kleuren komen door het zwarte kader nog beter tot z'n recht.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig drieluik Gerrie,
    Maak je niet te druk hoor, daar is het veel te warm voor.
    gezellig dat je er deze week weer bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi trio en gelijk drie kaartjes toch? Leuk die achtergrond ga ik ook weer eens doen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen Marijke, het is echt een drieluik hoor, geen drie kaartjes.

      Verwijderen
  4. Mooie kaartjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi drieluik in lekker frisse kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, een prachtige kaart, mooie kleuren ! Ja, rustig aan hoor, het is veel te warm ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk zo'n drieluik in die felle kleurtjes, heel tof gemat op zwart!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke achtergrond Gerrie. Mooi drieluik en leuke teksten.. Het moet wel hobby blijven en met dit mooie weer. .... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Gerrie. En fijn dat je zo’n leuke vakantie had.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijk kaartje en altijd handig om wat in voorraad te hebben met dit warme weer! Morgen wordt het weer iets koeler als het goed is.
    Fijn weekend, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. helemaal leuk kaartje
    fijn dat je er deze week (weer) bij bent !
    grtjs, martina 52DT WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke kleuren heb je gebruikt, heel leuk gedaan!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, een prachtige kaart, mooie kleuren. Vandaag is het lekker koeler.
    Fijne dag
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen