donderdag 17 oktober 2019

52 Weeks to Christmas, week 42


Elk week een kerstkaart, week 42.

Goeden morgen blogsters.

Zoals ik beloofd heb, wil ik weer elke week een kaart plaatsen.

Deze keer heb ik geen kaart gemaakt, maar een kerstdoosje, wat ik op You Tube zag,

van Yvonne Neefjes. Eigenlijk maak ik haast nooit doosjes, is mijn ding niet echt,

maar dit werd zo goed uitgelegd dat het me gelukt is.

Dank jullie wel voor alle lieve en leuke reacties van mijn vorige kaarten, het

stimuleert echt om weer mee te doen en ook jullie kaarten te bekijken.

Lieve groetjes,
Gerrie.

18 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kerstdoosje Gerrie...en leuk opgemaakt ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leuk doosje, mooi papier en super versierd ! Komt altijd van pas voor de feestdagen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig doosje, en mooi papier heb je gebruikt om het te decoreren..
    Gezellig dat je er weer bij bent van de week.
    Lief Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi doosje, Gerrie. Heel leuk gedaan. Mooi dessinpapier heb je gebruikt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig doosje en mooie kleurtjes gebruikt! Is ook niet echt mijn ding maar een vriendin heeft een doosjesmaker en die ga ik maar eens proberen! haha! gaat heel makkelijk dan! Maar fijn dat je meedoet met 52WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig Kerst doosje heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kerst doosje heb je gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk gemaakt Gerrie! Ondanks dat je bijna nooit doosjes maakt, is het goed gelukt, knap van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstdoosje heb je zo gemaakt, Gerrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal leuk dit kerstdoosje !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk modelletje in tof papier!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk doosje heb je gemaakt Gerrie. Erg mooi samengesteld met deze materialen . Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief geschenkdoosje maakte je Gerrie. Leuk model en mooie kleuren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk doosje Gerrie, met de mooie kerstbal. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi doosje met mooie details erop en de mooie kleurtjes
    ben ook volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is prachtig geworden!! Mooi papier ook gebruikt. Dit doosje komt vast nog wel van pas over niet al te lange tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi je doosje, en prachtige kleurencombinatie heb je gebruikt,
    Fijn weekend,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat schattig is dit Gerrie, mooi gedaan
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen