donderdag 2 januari 2020

52 weeks to christmas, week 1.


52 weeks to Christmas, week 1.

Goede morgen lieve blogsters,

Iedereen nogmaals een goed en creatief jaar toegewenst.

 Wat een rare dag, ik vroeg me af, is het nu de laatste kaart of beginnen we met week 1. Natuurlijk wil ik goed beginnen, maar het kwam er toch niet van met aanloop, bezoek etc.
Ik had nog een kaart liggen die afgemaakt moest worden en dat heb ik gedaan. Voor deze keer een
heel eenvoudige kaart, gewoon een achtergrond met het mooie DSP papier Feels like frost, twee
hertjes erop en een stempel en klaar is Kees hahaha.

Natuurlijk kom ik weer bij iedereen kijken,
Fijne dag en lieve groetjes,
 Gerrie. 


20 opmerkingen:

  1. Een heel mooie kaart Gerrie, en met die drukke dagen mag het eens wat eenvoudig zijn ! Ik wens je een heel gelukkig, gezond en creatief 2020 ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met die bomen achtergrond leuk zo met de hertjes
    ik was ook in de war dacht we volgende week zouden beginnen dus ook gauw even nog een kaartje gebruikt wat nog had liggen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker snel is niet verkeerd en toch een mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch, om zo een mooie kaart in elkaar te knutselen in de beschikbare tijd!
    Fijne dag, groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk toch zo'n snelklaar kaartje...maar het resultaat is prachtig!!!

    Gezellig dat je er weer bij bent van de week.
    De beste wensen voor 2020
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Gerrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kaartje en dit papier is zo mooi dat er ook niet veel bij hoeft! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi kaartje Gerrie, leuk dat ik weer even kon kijken naar wat jij gemaakt hebt. Alle goeds voor 2020. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart hoor! Simpel en prachtig! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Meer moet dat eigenlijk niet zijn hé! Wat mooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Gerrie. Ik wens je een mooi, liefdevol en gezond 2020!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi gebruik van het mooie dessin-papier Gerrie. Leuke aanvulling die hertjes en vrij snel een mooie kerstkaart klaar.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas en natuurlijk ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Lieve groetjes Miranda dt-52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk tafereeltje met de hertjes op de voorgrond!
    Alle goeds voor 2020.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook een eenvoudige kaart kan heel leuk zijn!
    Op mijn kalender staat dat dit week 1 is dus dat zal wel goed zijn.
    Groetjes en een gelukkig 2020, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie kerstkaart en ik wens je een gelukkig 2020.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een gelukkig, gezond en creatief 2020 !
    Je eerste kaart is dan wel een snelle, maar wel een,mooie,hoor.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk deze "snelle" kaart Gerrie!
    Ik wens je een Gezond, Vreugdevol en Creatief 2020!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Snel of niet, het is een heel mooie kaart! Prachtig dessinpapier hé!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooi heb je dit sfeervol kaartje gemaakt
    fijn dat je er deze week weer bij bent,
    nog een gezond, creatief 2020,
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De beste wensen.... Wat een prachtige achtergrond heb je gemaakt Gerrie. De kaart is heel erg mooi. Opeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen