vrijdag 3 januari 2020

Verjaardagstoverkaart voor Syrah.


Verjaardagstoverkaart.

Goede middag lieve blogsters,

Vandaag is mijn jongste kleindochter jarig en ze is 11 jaar geworden. Ze zit in groep 8 en

heeft een klas overgeslagen, wat inhoudt dat ze dit jaar naar de middelbare school gaat.

Omdat ze dol is op lezen heb ik een boekenbon verstopt in een toverkaart en er van

alles op gezet. Een toverkaart kan je van beide kanten openen en dan draait de inhoud, erg leuk om te zien en te maken.

. Morgen  viert ze haar verjaardag  tegelijk met haar moeder, mijn

 dochter, die 14 januari jarig is.

Ik ben benieuwd of ze het leuk vindt.

Fijne avond en lieve groeten,
Gerrie.

3 opmerkingen:

  1. helemaal leuk is deze geworden ! geslaagd kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met die zachte roze kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart voor je kleindochter, leuk zeg een toverkaart, ik ken het niet! Ook gefeliciteerd met je dochter, wat een feest!

    BeantwoordenVerwijderen