woensdag 25 maart 2020

Kleurenkaartenteam Derde Schakel.


Kleurenkaartenteam, Derde Schakel.

Goede middag lieve blogsters,

Vandaag is het weer kleuren kaarten dag en het blogland kleurt paars/oranje, niet zo

gemakkelijke kleuren vond ik zelf.

Eerlijk gezegd ben ik zelf niet tevreden over mijn kaart, maar ben blij dat ik toch nog

wat kan plaatsen. De inspiratie was vandaag ver te zoeken.

Ben benieuwd wat jullie er van hebben gemaakt, hoop voor volgende maand op wat

kleuren die me meer aanspreken.

Fijne dag verder,
Lieve groetjes, Gerrie.




22 opmerkingen:

  1. Geweldig kaartje Gerrie, leuk ontworpen met de vrolijke vogeltjes en bloempjes!
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie voorjaarskaart Gerrie!! Op dit moment heb je een goed leven als vogeltje. Die kunnen tenminste alles doen wat ze normaal ook doen.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vrolijk kaartje Gerrie, niks mis mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het was een lastige kleurencombinatie, dat vond ik ook. Desalniettemin vind ik je kaartje heel fris en vrolijk geworden, echt heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart hoor.
    Leuk gecombineerd, die vogeltjes stempel met een gestanste bloemenrand.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet te streng zijn voor jezelf hoor, dit is een heel leuk KKT kaartje, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje heel erg leuk geworden Gerrie.
    Zelf zie je dat meestal anders....maar niet nodig hoor het is goed gelukt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat stellen we hoge eisen aan onszelf he? Ik zie jou worsteling niet natuurlijk en als ik jou kaart zo zie denk ik als eerste lekker fris van kleur, prima kaart. Ik begrijp wel dat de huidige zorgen soms ten koste gaan van de inspiratie. merk ik zelf namelijk wel.
    Blijf gezond! groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk dit kaartje Gerrie...Ik moest ook even nadenken met deze kleurencombi
    Het is jou perfect gelukt hoor

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gerrie, ik moet zeggen toen ik aan de eerste,kaart,begon, was het bij ook zo iets van,,,, maar eens ik de kleuren begon te verwerken, vond ik het toch wel mooi. Misschien omdat ik niet zo aan purper ben. Maar je mag fier zijn op je kaartje ik vind het super en de bloemekes onderaan maken het af.
    Hou het gezond, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een leuk en vrolijk kaartje! Met deze tijd kan ik me voorstellen dat de inspiratie ver te zoeken is, heb ik ook wel even last van gehad. De kleuren vind ik heerlijk retro en uit onze tijd! Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een erg leuk kaartje, Gerrie. Net een ouderwets tegeltje. Heel leuk gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superlief kaartje Gerrie.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke vrolijke kaart Gerrie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kaartje zeker geslaagd
    Bedankt voor je reactie op mijn Blog en hou je gezond
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zonder inspiratie, toch een leuke kaart ! mooi gemaakt
    hier ook geen inspiratie, enkel de kaartjes die 'moeten', maar m'n hoofd nog steeds vol werk, hopelijk lukt het afremmen binnenkort...
    blij met je deelname !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. niet zo hard voor jezelf! tof kaartje! mooie stempels en wat een leuke bloemenborder, word je sebiet wat vrolijk van!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, een mooi voorjaarskaartje is het geworden. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Gerrie,

    Wat een leuk lentekaartje voor het KKT!!

    Hou jullie allemaal veilig!
    Blijf in jullie kot!
    Groetjes vanuit mijn kot!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel mooi en vrolijk kaartje! Heel leuk die bloemetjesrand!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tinten uit onze jeugd, toch? Mooi gedaan Gerrie, een heel gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dag Gerrie, ,het is hier zo druk dat ik niet tot bloggen toekom. Maar het KKT rondje dat wil ik echt doen, dus dan met vertraging.
    Je kaartje is heel tof. Een beetje een look uit de jaren 70. Heel mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen