donderdag 12 maart 2020

Liftkaart nr. 148.


Goede morgen blogsters,

Liftkaart nr. 148


De vorige keer heb ik overgeslagen omdat het me te moeilijk leek. En deze keer is het

wel erg gemakkelijk, namelijk een echte liftkaart. Omdat ik dit jaar mee heb gedaan

met een papier challence bezit ik een leuke serie  DSPvellen om te combineren.Meestal gebruik

ik het voor cadeautjes, maar deze kaart is er ook heel erg geschikt voor.

Af en toe is het wel leuk zo'n kaart te maken, maar mijn voorkeur gaat toch echt naar stempelen
uit.

De rode bloemen op het paarse papier heb ik uitgeknipt voor het bloemrijke geheel.



Fijne dag allemaal ,
lieve groetjes, Gerrie.

De te liften kaart:    

En mijn kaart:







6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lift! Leuk papier heb je ervoor gebruikt! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje heb je gemaakt en heel, heel mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi liftkaartje is dit Gerrie...een leuk modelletje en prachtig papier heb jij ervoor gebruikt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi gedaan deze liftkaart! Prachtig papier heb je gebruikt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie stempelkaart ! Mooi geheel ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit papier is er erg geschikt voor. Erg mooi. Dank je wel Gerrie voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen