donderdag 27 september 2018

52 Weeks to Christmas, week 39


Elke week een kerstkaart, weeek 39

Ben weer eens een paar weekjes weggeweest en heb geen kerstkaarten ingepland.

Daarom wil ik bij deze mijn achterstand even inhalen, ben de tel kwijt, maar als het
goed is dan is het nu week 39  en 37 en 38 moet ik nog inhalen en dat doe ik dan meteen
met deze post.

Ik had het geluk om meteen een workshop te hebben bij De Kijkkast, waarbij er twee kerstkaarten werden gemaakt met de stempelset Peaceful Poinsettia, dat zijn de onderste twee kaarten.
De blauwe kaart heb ik gemaakt met de achtergrondstempel Bokeh Dots, allebei van SU.

Mijn kerstkaartenbakje groeit gestadig, want de challengekaarten zijn geloof ik niet meegeteld, dus ik heb er al meer dan 40, niet te geloven hé.

Iedereen nog een fijne dag en veel plezier met het kerstkaarten bekijken, ga ik ook doen.

Lieve groetjes Gerrie.






18 opmerkingen:

  1. Serie prachtige kerstkaartjes Gerrie ,mooie techniek ..
    Groetjes van Epie DT52WTC


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat veel in 1 keer. Dat telt lekker aan! Ze zijn stuk voor stuk heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie kaartjes heb je gemaakt Gerrie.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een leuke serie kaarten Gerrie! En je loopt echt niet achter omdat je alleen stempelkaarten hebt gemaakt. Iedereen heeft zo zijn voorkeur, en dat maakt het juist zo leuk om bij elkaar te kijken en te leren. Ik zou willen dat ik zo mooi kon stempelen als jij. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er erg leuk uit ! mooi gemaakt, vooral de eerste vind ik helemaal toppie
    fijn dat je (weer) van de partij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten Gerrie! De bovenste is erg mooi, prachtig die achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten heb je gemaakt Gerrie. De bovenste springt er voor mij ook uit. De achtergrond is heel erg mooi gemaskt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige serie kerstkaarten heb je gemaakt, het schiet zo lekker op,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaarten! Heel mooi gedaan.
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alledrie de kaarten zijn erg mooi maar de achtergrond van de bovenste vind ik super mooi. Hoe je het hebt gedaan weet ik niet maar het resultaat is prachtig.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooie stijlvolle serie kerstkaarten Gerrie, ik ben helemaal weg van de eerste..top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie inhaal slag met deze drie mooie kerstkaarten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 3 prachtige kaarten Gerrie, de blauwe is prachtig, maar ook de 2 rode zijn supermooi ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Gerrie,

    Wat een leuke serie maakte je! Vind de blauwe echt super mooi!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 3 Prachtige kerstkaartjes Gerrie..ook ik vind de bovenste GEWELDIG!!! maar ook de andere 2 zijn echte toppertjes
    Ik ben je meteen gaan volgen zodat ik ga proberen met regelmaat langs te komen
    bedankt voor je deelname
    Groetjes en een fijn weekend
    Rosina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi deze kaartjes !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaartjes, Gerrie! Leuk dat je de gemiste weken inhaalt 😊 Ik hoop dat je fijne vrije weken hebt gehad.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen