woensdag 26 september 2018

Kleurenkaartenteam Negende Schakel.



Goedenmorgen lieve blogsters,

Het is weer de laatste woensdag van de maand en ik kon op het laatste moment gelukkig mijn naam  nog onder de lijst zetten, we zijn net weer terug van onze laatste toercaravanvakantie.

Gelukkig kon dat nog, want ik wil dit niet missen, het is een heerlijke bezigheid om al die mooie kaarten te bewonderen.

Deze keer werd er gevraagd kraft met lichtblauw, een prachtige kleurencombinatie. Eerlijk gezegd vond ik het voorbeeld wel naar turqoiserieken,, maar ik heb de kleur van het voorbeeld aangehouden.

Ik heb gebruik gemaakt van mijn nieuwste stempel Bokeh Dots met daarop bloemen van
een SABcadeau, de prachtige stempel Avant Garden.

Ik ben benieuwd wat jullie hebben gemaakt en ga gauw kijken.

Iedereen veel lieve groeten en bedankt vast voor het langskomen.

Gerrie.



21 opmerkingen:

  1. Ja, mooi zijn deze kleuren hè? Je kaartje is prachtig, met deze gave bloemen!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart ! Mooi met die achtergrondstempel. Jammer dat die zo klein is, maar met die kadertjes heb je dat goed 'opgelost'!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart Gerrie.....prachtig gedaan met de bloemen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart Gerrie...
    heerlijk kleuren om mee te werken he..
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, het lijkt wel een schilderijtje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke stijlvol kaartje in kraft/blauw, prachtig die bloemen!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je ervan gemaakt Gerrie. Gaaf die bokeh-achtergrond in combinatie met die mooie bloemen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie en leuke kaart heb je gemaakt. Die bokeh dots stempel is gaaf.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje, Gerie! Leuke bloemen zijn dat, mooi zo tegen die achtergrond.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Gerie! Ik las dat je ook het achtergrondje zelf gestempeld hebt. Wat gaaf!! Ik dacht eerst dat het papier was. En de bloemen komen echt los van de achtergrond. Prachtig gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart, het lijkt net een schilderijtje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi idee stempelen en de bloemen er los stempelen, knippen en plakken. Om te onthouden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gerrie,
    gisteren klikte ik op je naam bij het KKT en kreeg een oud kaartje te zien. ZO raar. Nu zie ik hem gelukkig toch nog, want het is ene heel mooie kaart!! Prachtig in deze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. deze is mooi! leuk dat de bloemen er zo uit komen piepen
    fijn dat je er weer bij bent deze maand ! superleuk is dat weer,
    sorry voor mijn late reactie (zit ziek thuis met strottenhoofdontsteking....)
    grtjs,martina
    X
    probeer bij het aanmelden bij Mister Linky enkel je blogadres in te vullen, zonder bericht er bij...=)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie sterkte kaart is het geworden. Heel gaaf gedaan!!
    Tot de volgende KKT!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. het is me gisterenavond niet gelukt om een blogronde te doen.
    een leuk kaartje is het gewrden, mooi gedaan, die bloemen die als het ware uit de kaart komen
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg mooie rustige kaart, mooi die bloemen er zo bij op, ze springen echt in het oog.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooi. Zo'n zachte uitstraling. X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Gerrie,

    Wat maakte jij een super mooie kaart in de kleuren van deze maand! Mooi ook hoe je het 3d-effect in je kaart legde...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaart heb je gemaakt. De kleurencombinatie is ook zo mooi.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen