donderdag 12 december 2019

52 weeks to christmas, week 50.


Kerstkaart, week 50.

Goede morgen lieve blogsters,

Eindelijk is vanmorgen het gips er af gegaan. Helaas kan het nog 7 maanden duren voordat

een gescheurde enkelband genezen is, werd mij gezegd. Gelukkig heb ik geen pijn als ik achter mijn bureau zit, dus ik kan heerlijk freubelen, wat wil een mens nog meer..
 Ik ben op fitness, dus de oefeningen hoor ik nog wel van mijn fysiotherapeute

Mijn kerstkaarten heb ik allemaal geschreven en dichtgeplakt, heb geen foto's gemaakt, maar ik heb
nog een stel kaarten  in reserve gemaakt, dus ik kan er nog wat laten zien. Voor deze week heb ik de
navolgende kaart gemaakt met een oudere stempel van StampinUp,

.
Natuurlijk kom ik straks bij jullie langs en iedereen een fijn weekend toegewenst.
Lieve groeten,
Gerrie.

15 opmerkingen:

  1. Heel mooi en sfeervol kerstkaartje Gerrie...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met die zilveren lantaarn, en de gestempelde takken! Wat fijn dat eindelijk het gips van je enkel af is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart is het geworden.
    Mooi met de zilveren lantaarn en het zilver dat terug komt in het papier.
    Fijn dat het gisp eraf is, nu maar rustig aan met de oefeningen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende sfeervolle kerstkaart,
    Fijn dat het gips eraf is, maar het heeft nog een flinke nasleep.
    Ja onze sneeuwpop is van Marianne Design, Collectable 1413...

    gezellig dat je er weer bij bent van de week,
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi sjiek kaartje met die mooie lantaarn erop
    fijn he dat het gips eraf is en je lekker kan knutselen ondanks de nasleep ik hoop dat je weer snel ermee uit de voeten kan ( oooh wat klinkt dat vreemd haha)
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjee, wat een langdurig proces, sterkte!
    Je kaart is werkelijk prachtig. Fijn dat je geen pijn hebt bij het zitten.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je verlost bent van het gips en nu nog revalideren. Je hebt een mooie, chique kerstkaart gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jee dan ben je nog wel even zoet met je enkel, sterkte vast. Je kaart vind ik erg mooi en sfeervol Gerrie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach pechvogel, dat had ik even gemist,,,gelukkig het gips eraf en aan het volledige herstel beginnen! Je kan wel heerlijk aan de freubel Gerrie. Je kaart is heel chique en in een mooie kerstsfeer! Veel Beterschap hoor!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Gerrie, mooi is de lantaarn! Wat vervelend voor je, een gescheurde enkelband, sterkte hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi kaartje en deze lantaarn is ook mooi! Wat vervelend van je enkel! Hopelijk gaat het allemaal snel met de fysio. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow helemaal verliefd op je lantaren, super mooi kaartje Gerrie.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart! Succes met de revalidatie!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie sfeervolle kaart !
    Zilver geeft altijd een feestelijk effect!
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Gerrie,
    ik ben deze week wat later met mijn blogronde maar kom toch graag nog even bij je kijken.
    Wat een prachtige kaart en wat fijn dat het gips eraf is ! Veel beterschap, ik wens je een spoedig herstel toe !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen