maandag 2 december 2019

52 Weeks to Christmas, challence november.


Challence november.

Goede morgen blogsters,

De laatste tijd heb ik geen kaarten meer gepost, omdat ik ze domweg nog niet gefotografeerd

had.  Zoals ik misschien al eerder heb verteld heb ik nog steeds gips om mijn enkel en ben

daardoor veel aan mijn stoel gekluisterd. Edoch vanmorgen weer één van mijn kaarten

uit de voorraad gehaald, waar de juiste opdracht op stond, namelijk:

Maak een kaart met een dier er op.

Aangezien ik daar meerdere kaarten van had, heb ik onderstaande kaart maar uit-
gekozen om toch weer mee te doen.

Natuurlijk kom ik ook bij jullie kijken en
lieve groetjes,
Gerrie.





9 opmerkingen:

  1. een prachtige winterse kaart, leuk dat je meedoet met de challenge DIER op je kaart bij 52WTC.
    Het allerbeste met je been, wat naar dat gips.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi hoor deze winterse kaart, en beterschap gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi winters landschap heb je gestempeld, heel leuk met die verschillende diertjes. Veel beterschap voor je enkel.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Gerrie, met de huisjes en het hert. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend tafereeltje op je kaart Gerrie , leuk
    dat je meedoet met deze mooie bijdrage , dankjewel
    Fijne dag van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi je winters kerstkaartje Gerrie...leuk tafereeltje erop...

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je gemaakt voor deze Challenge!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Fijne Sinterklaasavond!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie winterse kaart !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helemaal leuk en geslaagd kaartje
    fijn dat je meedoet deze maand,
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen