woensdag 20 januari 2021

Dutch Card Lovers nr. 339

 Dutch Card Lovers nr. 339.

Goede middag blogsters,

Wat een leuke en gave challence deze keer. Momenteel ben ik veel met

designpapier bezig, dus ik zocht naar wat leuke papiertjes en vond nog

DSP voor Valentijn, allemaal restjes, maar mooi papier en zonde om weg te gooien.

. Wie wat bewaart die heeft wat zeggen ze, dus ik ben heerlijk aan de gang gegaan 

met de trimmer om strookjes te snijden. Het resultaat was helemaal naar mijn zin

, immers met mooi papier wat bij elkaar kleurt moet het goed komen. Intussen

was ik zo enthousiast dat ik zes kaarten klaar heb liggen om naar mijn liefste vrienden te sturen.

Dit was de opdracht:


:Paper strips & die cut(s)


Maak een achtergrond van papierstrookjes en stans hieruit een afbeelding en/of tekst.
Maak met zowel de overgebleven achtergrond van papierstrookjes als met de uitgestanste afbeelding een kaart.
Het moet dus een setje van 2 kaarten worden! 


En dit zijn mijn kaarten geworden:





Het lukte me helaas niet om ze naast elkaar te plaatsen, misschien hebben
jullie nog tips???

Ben benieuwd wat iedereen er van gemaakt heeft.

Lieve groeten, Gerrie.





10 opmerkingen:

  1. Mooie set, leuk die harten en de kleuren passen daar natuurlijk heel mooi bij! Leuk dat je meedoet met DCL, Gerrie.
    Het lukt mij ook nooit om de kaarten naast elkaar te plaatsen. Misschien bij kleine afbeeldingen, geen idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk papier bij deze hartjes! Helemaal in valentijnstijl. Het zal nog even een gepuzzel zijn geweest met al die hartjes maar wat een leuk resultaat. Bedankt voor het meedoen met onze DCL challenge.

    Foto's naast elkaar plaatsen lukt meestal alleen als ze klein genoeg zijn.. maar zo is het ook prima toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om met dat laatste te beginnen, gewoon een foto maken waar ze allebei op staan ;-) dan heb je dit probleem niet.
    Erg leuk gedaan met die harten en prachtig bijpassend papier!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke set Gerrie. Mooie mallen gebruiky6. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 prachtige kaartjes zijn dit Gerrie...deze opdracht heb je prachtig uitgewerkt...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaarten Gerrie met de uitgestanste paper strips! Beide kaarten zien er heel erg lief uit! Ik ben ook wel erg benieuwd naar de andere kaarten die je gemaakt hebt.
    Ga je die ook nog posten?
    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie set, leuk om te zien wat iedereen ervan heeft gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie Valentijnkaarten! Ze stralen liefde uit. Leuk dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi gedaan hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen