zaterdag 16 januari 2021

Liftchallence nr. 153


Goede morgen bloggers,


De Liftchallence is weer begonnen met een leuke uitdaging



Lift deze kaart: de bedoeling is dus je kaart in stukken te verdelen. Twee of meer. Dat kun je doen d.m.v. stansen, knippen, snijden. Versier je kaart naar eigen inzicht.


Nu hou ik er erg van om een aparte kaart te maken en helemaal om die te versieren.

 Ik heb dus mijn verbeelding laten spreken en al doende ontwierp ik een huis met tuin, goed voor iemand die een nieuwe woning heeft gekocht.

Achteraf lijkt het dus helemaal niet op de voorbeeldkaart hahaha, maar 

ik stuur hem toch maar in omdat ik hem zelf wel grappig vond.








Lieve groeten,

Gerrie. 




:

  


7 opmerkingen:

  1. Een super mooi liftkaartje is dit Gerrie...wat heb je dat leuk uitgewerkt met die huisjes en die mooie b0order met bloemetjes
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk zoals je de liftchallenge naar eigen inzicht uit hebt gewerkt Gerrie. Vrolijke kleurtjes, leuke verdeling en met die huisjes zeker een leuke verhuiskaart. Succes met de challenge :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is super leuk geworden Gerrie!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah leuk zeg!! Heel origineel gedaan Gerrie, erg leuk met de tulpjes en het straatje! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee leuke kaarten Gerrie ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan! Juist heel grappig zoals je je hebt laten inspireren en een hele andere kaart er van gemaakt hebt. De huisjes, bloemetjes en hartjes zijn schattig.. een heel gezellig straatje lijkt me zo! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoeft ook niet op het origineel te lijken...leuk juist je eigen inbreng!Heel erg leuk geworden. Schattig kaartje geworden. Dank je wel Gerie voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen