donderdag 8 april 2021

LIFTCALLENCE nr. 160

 

LIFTCHALLENCE nr. 160.

Dot-Coloring.

Lieve blogsters,

Leuk om weer een keer mee te doen met deze aparte techniek, nooit gedaan, maar het geeft een

gaaf resultaat. De opdracht is:

Je kleurt een stempel dus in met 'dotjes' of je geeft deze accent door eromheen te 'dotten'.
Dan de stempel dus niet inkleuren met inkt of potlood maar "kaal" houden.

Nu ik dit nog eens lees geloof ik dat ik het verkeerd heb gedaan, want ik heb de stempel wel

een kleur gegeven. Niet getreurd, ik vond het heerlijk om te doen en ik laat hem toch maar

zien.


Lieve groeten,

Gerrie.



4 opmerkingen:

  1. Om mee te dingen naar een topplekje bij de Liftchallenge moet je inderdaad de challenge voorwaarden volgen. En je had het zelf al gezien. Maar je kaart is gaaf met een leuke tekst en de potloden maken het helemaal af!
    Dank je wel,Gerrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kaart, heel leuk gedaan.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Gerrie! Inderdaad niet helemaal volgens de challenge maar het gaat erom dat je geïnspireerd wordt en leuke dingen uitprobeert toch? Uiteindelijk heb je plezier gehad en een prachtig kaartje gemaakt dat is toch waar het allemaal om draait. Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klopt Gerie. Het gekke is, je bent niet de enige, ondanks de 9!! voorbeelden die erbij staan ;-)
    Leuk dat je er zoveel plezier aan hebt beleefd ;-)En het resultaat is een tof kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen