vrijdag 3 september 2021

Dutch Card Lovers Challence nr. 348

 

Dutch Card Lovers Challence nr. 348.


Goede morgen lieve blogsters,


Ná een uitgebreide vakantieperiode eindelijk weer eens meegedaan met een challence. Dit 

alles om mijn inspiratie  een push te geven, en dat is gelukt. Soms heb ik nieuwe stempels

genoeg, maar er komt niets creatiefs uit en zo'n challence geeft me dan een duwtje.

Bovendien gaf het moadboard me een setje in de goede richting.

Gezellig om weer met jullie mee te doen.

Lieve groeten,

Gerrie.






6 opmerkingen:

  1. Ik zie de kleuren er helemaal in terug, mooie vertaling van ons moodboard! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan Gerrie! Goed gelukt. Ik herken de foto linksboven in je achtergrond volgens mij. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje in de kleuren van het moodboard Gerrie! Soms is het wel lekker om even een creatief zetje via een challenge te krijgen hè! Dankjewel voor het meedoen met onze DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohhh helemaal toppie hoor fijn dat dit moodboard je een zetje kon geven herken het perfect in je mooie kaartje. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt heel mooi gedaan Gerrie. Hier komen de kleuren ook al zo mooi uit. Leuk dat je weer meedoet met ons. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je aan de hand van het moodboard gemaakt Gerrie. Heel mooi die opbouw.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen