zaterdag 29 januari 2022

LIftchallence # 166

LIFTCHALLENCE # 166


Goede morgen lieve blogsters 

Wat heerlijk  dat het nieuwe jaar weer begonnen is en zo ook deze liftchallence .

Het geeft me iedere keer weer inspiratie door te kijken wat andere blogsters

er van maken.

Ik had moeite met die grote rondingen, had niets er van in mijn bezit, dus ik

heb een paar cirkels uitgestanst, die het halve effect geven.Toch een leuk accentje

om bij een andere kaart eens te gebruiken. Was  leuk om mee te doen.

Lieve groetjes,

Gerrie.


Het voorbeeld is deze kaart:    

En de mijne ziet er zo uit:



6 opmerkingen:

  1. Prima gelukt Gerrie met je halve rondjes, heel creatief gedaan!
    Prachtige achtergrond en hele mooie bloemen op je mooie verjaardags-kaart!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart !!!!
    Kleuren ook top !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een mooie fleurige lift van gemaakt Gerrie. Prachtige bloemen als blikvanger.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een MOOIE lift is dit Gerrie.
    Dank je wel voor alle reacties op mijn blog.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Creatief opgelost toch? Hadden ook schuine banen kunnen zijn, het is tenslotte een Lift ;-) Leuk gedaan en fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De rondjes werken perfect voor deze lift Gerrie. Ik vind het vaak juist leuk om te zoeken tussen mijn spulletjes hoe ik zoiets op ga lossen. Het is jou in ieder geval perfect gelukt. Prachtig kaartje! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen