donderdag 13 januari 2022

Verjaardagskaart 50 jaar.

VERJAARDAGSKAART 50 jaar. 

Lieve blogsters,


Morgen is mijn dochter jarig. Een goede reden om eindelijk weer eens de kaart,

die ik voor haar maakte, te publiceren. Op de één of andere manier doe ik niet meer mee met de verplichte

 wekelijkse kerstkaarten en daardoor publiceer ik ook de andere niet. Nu is het een nieuw jaar, dus

nieuwe kansen. Ik ga proberen mezelf te verbeteren, want ik vind het wel jammer dat ik ze 

nergens anders heb opgeslagen. De kleuren zijn in het echt helaas mooier.

Lieve groeten, Gerrie.





4 opmerkingen:

  1. Gezellig je weer te zien Gerrie en wat heb je een prachtige kaart gemaakt voor je dochter. Leuk met die lieve hummingbird erbij en ook de kleurtjes zijn zo lief. Een mijlpaal 50 jaar, gefeliciteerd vast met je dochter. Je kunt bij de kerstkaarten ook af en toe meedoen hoor, niks is verplicht ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief dat je bij me langskomt.Ik denk over die kerstkaarten ná hoor.Kom ik je ook eens tegen. Lieve groetjes, Gerrie.

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart voor je dochter. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen