donderdag 10 februari 2022

Iedere week een kerstkaart, week 6

 

Elke week een kerstkaart.

Goede morgen lieve blogsters,.

Wat gaat zo'n week toch snel voorbij. Ik moet er nog helemaal aan wennen om te zorgen dat de kaart klaar ligt.. Voordeel is wel dat ik alle tijd er voor heb, beter als op het laatst een serie kaarten maken. Deze keer een easelkaart maar eens.

Vanmorgen moest ik een coronatest doen en tot mijn grote verbazing was ik positief. Niets gedaan, hele seizoen voorzichtig geweest, gisteren met mijn dochter een bril uitgezocht en ja hoor. V andaag kreeg ik een appje dat ze positief was en ik me ook moest testen.

Vanmiddag naar de GGD en tot die tijd moet ik afwachten op de uitslag, ik ben benieuwd.Ben alleen wat neusverkouden, meer niet.

Lieve groetjes,

Gerrie.







22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige easelkaart Gerrie, heel mooi
    is alles op elkaar afgestemd en prachtig papier!
    Balen hè, dan toch nog corona maar in hele lichte vorm gelukkig!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie easelcard Gerrie. Op deze manier staan de poinsettia's mooi in de kijker. Heel gaaf dessin-papier heb je gebruikt en alles past mooi bij elkaar. Hopelijk blijft het bij lichte klachten. Beterschap gewenst.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart!
    Heel veel sterkte en hopelijk valt het mee met de klachten en wordt het niet erger.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterende easelcard.
    Hopelijk blijft het bij lichte klachten. Beterschap.

    Fijn dat je we meedoet deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super GAVE kart Gerrie....zo leuk gedaan met deze kleuren!
    Groetjes en succes met de test....hopelijk valt het allemaal mee!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart alles past zo mooi bij elkaar, de bloemen zijn een echte blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Gerrie.
    Beterschap gewenst. Erg vervelend als jedat zo oploopt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een mooie easelkaart, de bloemen komen er prachtig op uit! Ach, wat vervelend dat je nu positief getest bent, hopelijk blijft het bij neusverkouden zijn.
    En nee, ik heb eigenlijk nooit met poppen gespeeld, maar mijn dochter, en nu mijn kleindochters wel. Ik vind het wel leuk om iets leuks voor mijn kleindochters uit te zoeken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie easelcard heb je gemaakt met de mooie bloemen en het bijpassende papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart met prachtige bloemen. Hopelijk krijg je niet meer klachten dan alleen het neusverkouden. Beterschap!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, Mooi met de bloemen deze easelkaart.
    Bah wat vervelend dat je positief bent, ik ben ook zo voorzichtig, soms vind men het overdreven maar je ziet het, het kan zo maar gebeuren. Ik hoop voor je dat het niet ernstiger word.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig kaartje met de mooie bloemen. Beterschap maar met de covid. Hopelijk wordt het niet meer dan een neusverkoudheid. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart met de mooie poinsettia's. Ik hoop dat het bij een neusverkoudheid blijft, beterschap.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige easelkaart
    Heel mooi met de pot met bloemen. Heel erg leuk samengesteld. Beterschap, hopelijk blijft het bij verkoudheid
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WAt een mooie easel kaart heb je gemaakt Gerrie, oh dat is even nog spannend, hopelijk blijft het bij een verkoudheid en geen Corona. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh jee, wat vervelend dat je nu mogelijk besmet bent, Gerrie. Hopelijk valt het mee met je klachten.
    Je kaart is wel schitterend!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige easelkaart met de poinsettia's Gerrie!
    Wat is het designpapier mooi en het rood staat er prachtig bij.
    Beterschap, hopelijk blijft het bij een verkoudheid.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Gerrie,
    wat heb je een mooie easlekaart gemaakt. Prachtig.
    En wat een schrik is dat he, als je ziet dat je positief bent, terwijl je geen idee heb hoe je eraan komt. Bij ons in de werkomgeving ook veel positieven...
    Hopelijk blijft het bij milde klachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kerstkaart in dit mooie model Gerrie.
    Wat balen die positieve uitslag, hopelijk blijft het bij milde klachten!
    Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blogje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuk kaartje heb je hier gemaakt
    grtjs, martina
    hopelijk blijven de klachten beperkt, verzorg je maar goed

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart !!!!!
    Wel vervelend positief .....
    Maar gelukkig niet echt ziek !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen