donderdag 24 februari 2022

Iedere week een kerstkaart, week 8.

Goede morgen lieve blogsters,

Al weer een week om. Ik ben gelukkig helemaal genezen van de corona en dank

jullie wel voor alle lieve reacties.

Ik vind het wel moeilijk iedere week een nieuwe kaart te bedenken, omdat ik 

ook nog helemaal geen nieuw kerstpapier of stempels heb. Dus moet ik putten uit de voorraad die ik heb van StampinUp.

Het valt me wel op dat jullie een heel ander soort kaarten maken dan ik, veelal 

van  Marianne Design, waar ik niets van bezit.  Ook heb ik niets van al die beestjes, ze zijn erg

 leuk, en een plezier om naar te kijken. Daarbij zijn mijn kaarten saai vind ik zelf, maar ik stuur dan ook kaarten naar veel leeftijdgenoten en ik ben  bijna 83, vandaar.

Hoop toch dat jullie het wel de moeite vinden om langs te komen en vast dank je wel voor alle berichtjes.

Lieve groeten,

Gerrie





13 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je weer helemaal beter bent Gerrie! En ik vind je kaarten absoluut niet saai! Ik zelf heb van alles wat, Stampin'Up, Marianne Design, maar ook totaal andere dingen. Ik ben nu bezig een blokje op te maken dat in een papierpakketjes zat, jaren terug, dus dat is weer van een heel ander merk (Pinkfresh) en heb ik niet eens zelf uitgezocht :-)
    Ik vind het heel leuk juist, al die verschillende kaarten en materialen.
    Jouw kaart vind ik heel erg mooi, leuk model.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe zo saai je kaarten, nee hoor super leuk net als deze kaart mooi dp en leuke stans super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaarten zijn anders maar allesbehalve saai Gerrie en juist heel leuk om al die verschillende kaartjes te zien! Je hebt een prachtige kerstboom op een heel mooi model kaart gemaakt en heel mooi je strik erbij als sluiting!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat vind ik juist het leuke van bloggen, de diversiteit aan kaarten die ik te zien krijg. Je maakt juist mooie, stijlvolle kaarten Gerrie. Zo ook deze, een mooi model met een rustige uitstraling. Ik geniet ervan.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat fijn dat je weer bent opgeknapt!!!
    En nu niet zeggen dat je kaarten saai zijn verre van dat , ze zijn prachtig en dit zijn vaak de kaarten die je naar heel veel mensen kunt sturen... Wij maken zelf ook Stampin
    Up kaarten hoor , maar vind het zelf moeilijk om ze te maken... nee hoor het is juist zo leuk dat er zoveel verschillende dingen worden gemaakt,
    Gezellig dat je vandaag weer meedoet bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee hoor, je kaarten zijn alles behalve saai Gerrie! Ik vind ze juist prachtig! Dit is ook een juweel, en leuk model met mooie materialen! een genot om naar te kijken!
    Fijn dat je weer helemaal opgeknapt bent!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn weer beter !!!!
    Je kaart ziet er top uit !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je weer helemaal beter bent. Jouw kaarten zijn helemaal niet saai. Ze zijn heel mooi en juist omdat ze anders zijn, doe ik heel veel inspiratie bij je op. Gewoon doorgaan met je eigen stijl dan kunnen wij blijven genieten!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je weer hersteld bent!
    Je hebt weer een mooie kaart gemaakt. Juist verfrissend dat het weer eens iets anders is. Je eigen stijl gewoon aanhouden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat je weer beter bent Gerrie.
    Saaie kaarten? Daar ben ik het niet mee eens hoor. Door die opmerking ben ik nog eens door je blog gescrold en zag alleen maar mooie kaarten voorbij komen. Het leuke van kaarten maken is dat iedereen een eigen stijl heeft. De één gebruikt alleen stansjes, de ander stempels of plaatjes of maakt kaarten met mixed media. Het maakt niet uit wat voor materiaal je gebruikt en wat voor kaart je maakt, als je er maar plezier in hebt. Dat is het belangrijkste van onze hobby.
    Je hebt weer een prachtige kerstkaart gemaakt. Alles past zo mooi bij elkaar, het designpapier, het lint, de kerstboom en alles kleurt zo mooi bij elkaar.
    Groetjes en een fijn weekend, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaarten echt erg sfeervol gerrie, dit model is ook erg gaaf met het prachtige papier.
    Fijn dat je goed hersteld, een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kerstkaart. Mooi binnenkant erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen