donderdag 1 september 2022

Elke donderdag een kerstkaart.

  

KERSTKAART NR. 35

Goede morgen lieve blogsters,


Al weer een week voorbij en  bij deze bedank ik  jullie allen voor alle leuke en lieve reacties. Het 

is voor mij  een stok achter de deur om weer elke week een kerstkaart te maken.

Deze week heb ik nog een kaart uit mijn voorraad,  gemaakt tijdens het Kaarten-

buffet van The Creative Teacup van het derde kwartaal.

De  b omen zijn gestempeld en uit gestanst, het treintje is uit het designpapier geknipt.

 Zo komen allerlei oude dingen van vroeger weer terug in combinatie met

nieuwe technieken.

Fijne dag allemaal en  tot horens bij jullie kaarten

Lieve groeten, Gerrie..








.







14 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart heb je gemaakt Gerrie. Mooi tafereeltje is het geworden. 🙂
    Fijne dag gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige mooi kaart met dit gezellige tafereeltje Gerrie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje leuk met de bomen op de achtergrond
    dank je wel voor de felicitaties
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuke kaart Gerrie.

    Even een reactie op jou reactie: ik ben niet gevallen en heb niet te lang gewacht. Ik heb CRPS en was er zelfs heel snel bij omdat ik het herkende.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He wat een leukerd Gerrie, (die komt bij mij volgende week op de blog, nog net gemaakt voor de vakantie!!)
    Heerlijk toch dat wij een stok achter de deur zijn...en oh als je eenmaal in de kerstkaarten zit kun je straks niet meer stoppen.
    Ik type nu vanaf de camping het is nog prachtig weer maar donderdag is en blijft kerstkaarten dag...dus even onder het genot van een kopje koffie reageren op al jullie's mooie kaarten.
    Liefs Annemarioe en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke kaart is dit met het leuke treintje, daar kon ik uren mee rijden :).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kerstkaart Gerrie.
    Wat een leuk tafereeltje heb je gemaakt met Santa in de trein.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk de kerstman in zijn treintje door het mooie landschap rijden. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart, Gerrie! Grappig treintje!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk tafereeltje zo op je kerstkaart. top!
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met dat leuke trijntje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een hele mooie kaart met het leuke treintje. en ja hoor lekker winters. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuke kerstkaart met een gezellig kersttreintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Gerrie,
    Wat een super leuke kerstkaart is dit hier! Mooi gemaakt!!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen