donderdag 8 september 2022

Elke donderdag een kerstkaart.

 

.ELKE DONDERDAG EEN KERSTKAART.


Goede morgen lieve blogsters,

Hier zijn we dan en eindelijk is er regen. En beginnen de bladeren al weer van de

bomen te vallen.

Ik heb deze keer een kerstkaart die ik al vaker heb gemaakt met designpapier uit

de oude doos, dat moet ook eens op .Had weinig inspiratie met die warmte en

er is toch weer een kaart te voorschijn gekomen. Ik had een nieuwe mal gekocht van SU en deze moest natuurlijk uitgeprobeerd worden op de voorkant

. Omdat ik die een beetje simpel vond heb ik er nog maar een binnenkant tussen gedaan.

. Ik zal hem gauw plaatsen en kijk uit naar jullie creaties.

 Fijne dag allemaal en bedankt weer voor alle lieve woorden bij mijn

vorige kaart.

Lieve groeten, Gerrie.





16 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart met een verrassende binnenkant Gerrie....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart Gerrie.
    Een heel leuk modelletje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke verrassing aan de binnenkant
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart. De buitenkant heel erg mooi en de binnenkant verrassend . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart met deze stansen en wat een gave binnenkant,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kerstkaart .
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond de buitenkant op zich al mooi hoor Gerrie. Maar de binnenkant is heel leuk en verrassend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De buitenkant is al een plaatje met dat mooie frame en sierlijke kerstbal maar de binnenkant is helemaal top. Wat een verrassing voor de ontvanger van de kaart. Heel mooi gemaakt Gerrie.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart !!!!
    Binnenkant top !
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag eerst de 1e foto en vond het al een mooie kaart Gerrie, scrol ik omlaag en zie ik een schitterende binnenkant….knap werk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de binnenkant schitterend. Die zag ik even niet aankomen toen ik de voorkant zag. Die vind ik ook mooi maar de binnenkant is echt prachtig.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh hele leuke kaart met die kleine figuurtjes en met die vierluik ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is een hele mooie kaart! Leuk model, en mooie mal op de voorkant. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, dat is een leuke kerstkaart met een verrassende binnenkant Gerrie! Wat heb je dat leuk gemaakt met die grappige figuurtjes.
    Fijn weekend, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kerstkaart met ook nog een verrassende binnenkant. TOP Groetjes Pia

    BeantwoordenVerwijderen