donderdag 10 november 2022

Elke donderdag een kerstkaart. Week 45.

 

WEEK 45, de wekelijkse kerstkaart.


Goede morgen lieve blogmaatjes,

Voor mij liggen nog de stempels en dies van de Showman Magic van StampinUp

en ik  heb er maar weer een kaart van gemaakt. Ik knipte er nog wat bomen en een

huisje bij en zo ontstond mijn nieuwe tafereeltje weer. Op deze manier kan ik wel

doorgaan als ik straks te kort kom.  Ik vind het zo leuk om diverse dingen te 

combineren. En van jullie heb ik geleerd om ook dingen uit te knippen als je er geen

 stempel van hebt. Zo leer ik weer van Elke week een kerstkaart.


Fijne dag allemaal en bedankt weer voor al jullie lieve woordjes. Ik kom jullie

zeker bezoeken, tot dan.

Lieve groeten, Gerrie.





15 opmerkingen:

  1. Superleuk winters tafereeltje.
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Gerrie.
    Leuk tafereeltje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk tafereeltje en ik vind de kleuren prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke wintertafereeltje mooi uitgeknipt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een leuk winters tafereeltje. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je zo geïnspireerd raakt door 52WTC, Gerrie! Je maakte een prachtige kaart!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een leuk winters tafereeltje Gerrie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een mooi winters tafereeltje gemaakt met die leuke spulletjes van Stampin' Up Gerrie. Mooi zoals je dat hekje verwerkt hebt, dat geeft echt diepte.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart met een superleuk tafereeltje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk met dat hekje !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig, je zou zo het tuintje binnen willen lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een enig tafereeltje. Wat een leuk hekje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat is dit een enige kaart. Zo lief en leuk. Als ik deze kaart zou ontvangen zou ik heel blij mee zijn.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooie kaart heb je gemaakt Gerrie, knap gedaan en het ziet er heel gaaf uit!
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Gerrie,
    Oh, deze is super leuk! Mooi tafereeltje!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen