donderdag 24 november 2022

Elke week een kerstkaart. week 47


ELKE DONDERDAG EEN KERSTKAART

WEEK 47.


Goede morgen lieve blogsters,

Hier ben ik weer met twee nieuwe kerstkaarten. Afgelopen zaterdag heb ik mijn

kerstkaarten van week 47 alsnog gepost, omdat ik er vorige week niet was.

Eigenlijk heb ik al genoeg kerstkaarten, maar ik ga maar rustig door met

het maken,  het blijft zo leuk om er mee bezig te zijn.  De kaarten van deze week

 heb ik met een mal van 

Marianne Design gemaakt. Ik zag hem bij jullie voorbijgaan en vond hem zo leuk, dat ik

 van mijn geloof in SU ben afgevallen hihih.

Bedankt voor alle reacties die ik  krijg, ik begin jullie zo langzamerhand te kennen via de foto.

Lieve groeten, Gerrie. 







18 opmerkingen:

  1. Wat zijn dit twee schattige kaartjes , SU is leuk maar dit ook ...en wat grappig dat je het negatief van de stans "let it snow" ook hebt gebruikt...
    Dit kan je ook heel goed. Wij hebben ook al genoeg kaartjes maar gaan ook lekker door, in deze tijd maak ik niets anders, gelukkig hebben we wel voorraad met gewone kaarten dus pakken af en toe daar wat van...
    Gezellig dat je vandaag een kerstkaart laat zien op de 52WTC blog.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee mooie kaarten met de schattige sneeuwpoppen. Leuk dat je het negatief van de stans ook hebt gebruikt.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattige kaartjes met de schattige sneeuwpopjes leuk dat het negatief van de stans let it snow hebt hergebruikt geeft een leuk effect
    ik heb ook al genoeg kaartje maar vind het ook zo leuk om ze te maken en gaan gewoon nog eve lekker door
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super kaartje met de geinige sneeuw poppen. Die met de sneeuwpop en vogeltjes vind ik ook mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaarten Gerrie.
    Leuk idee de mal zo te gebruiken.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allebei je kaartjes zijn heel erg leuk! De sneeuwpopjes zijn heel cute en slim om de stans voor een tweede kaartje als negatief te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaarten Gerrie. De sneeuwpoppen zijn echt schattig! Goed idee van jou om het negatief ook te verwerken op een kaart. Ga ik onthouden.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beide erg leuk !!!!!
    Vooral leuk het negatief !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt 2 hele mooie Kerstkaarten gemaakt Gerrie, met deze gezellige sneeuwpoppen.
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij bent slim haha, het negatief van de leuke stans gewoon voor een volgende kaart gebruikt, erg leuk, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee heel mooie kaartjes en heel goed gedaan om allebei de kanten te gebruiken van de stans. Goed bezuinigd zal ik maar zeggen! haha! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf dat je ook het negatief van de ronde stans hebt gebruikt, je hebt twee heel leuke kaarten gemaakt met de ronde tekstmal en die leuke sneeuwpoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi deze kaartjes en de fijne accentjes zoals de vogeltjes en het konijn maken het werkje af. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kerstkaarten. Je hebt het papier creatie bea gebruikt! Heel leuk gedaan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een dotje van stansjes zitten er in de cirkels en de 2e is wel héél geniaal!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Grappig om het "spiegelbeeld" te gebruiken op een kaart. Dat heb ik nog niet eerder gezien. Bijzonder en de kaartjes zijn erg leuk.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt een paar heel leuke kaarten gemaakt met de MD mal Gerrie. En er meteen maar een leuk idee tegenaan gegooid, door het negatief te gebruiken! De eerste keer dat ik het zie! De sneeuwpopjes zijn heel schattig en passen perfect bij de cirkel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke kerstkaarten en leuk om een 2 de kaart te maken en dan de hoekjes zo schuin te snijden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen