donderdag 1 november 2018

52 Weeks to Christmas, week 44


 52 Weeks to Christmas, week 44.

Goeiemorgen allemaal,

Aangezien ik eigenlijk niet goed weet of deze week alleen de challengekaart

met de kerstkrans als kerstkaart voldoet, of dat jullie een nieuwe kaart maken. Tot nu toe

heb ik steeds een extra kaart geplaatst en aangezien ik niets gemaakt heb, nu maar een

kaart die ik op een workshop van StampinUpNederland heb gemaakt. Daardoor is mijn

aantal kerstkaarten al ver boven de 50 gestegen hahaha.

Ik wens jullie allen een fijne dag en ben benieuwd of jullie ook een nieuwe kaart
hebben gemaakt.

Lieve groetjes, Gerrie.

16 opmerkingen:

  1. Heel mooi kerstkaartje Gerrie.
    Wij plaatsen als team de eerste donderdag van de maand nog een reminder van de challenge, maar bij dat bericht kan je je gewone kerstkaartjes plaatsen, de challengekaart kan gelinkt worden bij het bericht van vorige vrijdag.
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit is een mooie kaart geworden Gerrie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Gerrie, je hebt dezelfde mooie embossingfolder gebruikt als ik deze week. Leuk dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zoveel kerstkaarten al, maar iets gezelligs schrijven in de kerstkaarten is ook altijd nog wel een avond vullend klusje, hihi Ik heb mijn krans kerstkaart nog gelinkt bij de challenge en ook bij week 44. Vind dit ook altijd een lastige en hele goede vraag van je! Ik zie wel dat anderen ook de challenge kaarten linken bij de wekelijkse???!!! Ik ben een kudde dier wat dat aangaat en doe het dan ook maar, als het niet goed is hoor ik het wel. Altijd leuk workshop volgen en weer een mooie erbij Gerrie
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart, Gerrie!
    en ik plaats altijd alleen mijn challengekaart (mits ik tijd heb gehad om er een te maken) en geen extra kaart, daar kom ik gewoon niet aan toe.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie kaart, ook de achtergrond is leuk ! Ik plaats mijn challenge-kaart ook altijd bij de week. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart en weer een kaartje erbij. Fijn dat je meedoet met 52WTC. roetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kerstkaart Gerrie,
    Leuk dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart ! Al meer dan 50 stuks klaar ! Dat is echt al heel erg goed gewerkt zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Gerrie, ik vind de achtergrond echt super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker al zo veel kaarten Gerrie. Deze is ook erg leuk, mooi papier heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal leuk !!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kerstkaart Gerrie ,mooi is je achtergrond
    Dankjewel voor je leuke bijdrage aan 52WTC !!
    Groetjes Epie. DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooi hoor deze kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi zilveren rendier op je kaart! Origineel met deze achtergrond erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben gek op herten en rendieren op kerstkaarten! Deze van jou is ook een mooierd. Je vroeg laatst hoe het op mijn nieuwe werkplek gaat. Lief dat je informeert! Ik heb het zwaar. Het lesgeven op mijn nieuwe school kost me nog steeds ontzettend veel energie...

    BeantwoordenVerwijderen