donderdag 15 november 2018

52 Weeks to Christmas, week 45 en 46.


52 Weeks to Christmas, week 45 en 46.

Goedemorgen allemaal,

Deze week voel ik me verplicht om twee kaarten te plaatsen. Vorige week was ik niet thuis en het
kwam er niet van. Ik zag dat er al wel 30 kaarten stonden vandaag, dus ik moet me haasten.
Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat als ik eenmaal alles gezien heb, niet meer kijk of er nog
een aantal laatste kaarten geplaatst zijn, mijn excuus daarvoor. Ik zie bij mijn blog namelijk nog
wel eens wat latere opmerkingen.
Vandaag heb ik een kaart met een nieuwe stempel van SU en het voorbeeld daarvan uit de
Kerstgids gelift.
De tweede kaart is een stempel die ik nog niet zo lang heb en een die van vorig jaar.
Ik ga gauw nar jullie kaarten kijken, eens zien of ik daar nog inspiratie vandaan kan halen,
want het valt niet mee iedere week weer iets anders te bedenken.

Fijne dag allemaal en vast bedankt voor jullie reacties, ik lees ze graag.
Lieve groetjes, Gerrie.


19 opmerkingen:

  1. Lieve Gerrie,

    Wat een prachtige kaartjes laat je ons vandaag weer zien...en dan wel twee, gewoon de schade inhalen...
    Maar we hebben allemaal weleens even geen tijd dat is toch niet erg...
    We zijn wel blij dat je vandaag deze twee plaatjes bij ons op 52WTC laat zien!!!!

    Bedankt voor je deelname bij 52WTC
    Fijne dag liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Donderdag is ook wel de aller aller drukste blogdag van de week en ik doe het in porties Gerrie, wat in de ochtend en later op d edag/avond nog een rondje anders kom je tot niets anders meer!! Je kaartjes zijn heel leuk en ik vind het helemaal prima als je mijn kaart gaat liften, juist leuk dat ik je kon inspireren!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt twee prachtige kaartjes gemaakt! Ik snap dat je niet de hele dag door kijkt dat doe ik ook niet. Vaak kijk ik op vrijdag nog even.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze week is het je weer gelukt, en nog wel met twee kaarten! En ze zijn allebei heel erg mooi!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaarten zijn prachtig Gerrie, en we begrijpen het hoor, als je eens geen tijd hebt, iedereen maakt dat wel eens mee. Ik kijk ook niet de hele dag, maar wel nog eens op vrijdag morgen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
    Beiden zo verschillend.
    Mooie stempels heb je gebruikt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele mooie kerstkaarten Gerrie, ik vind vooral de blauwe heel erg mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wee schitterende kerstkaarten heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee mooi kaartjes, Gerrie. Vooral de onderste!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten, Gerrie! Maar om je nou "verplicht" te voelen om tot het aantal kerstkaarten te komen, ook als je een weekje overslaat... :-D
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dacht net hetzelfde als Jantine, de donderdagse kerstkaarten ndag is géén moeten he! Maar wel fijn dat we twee mooie kerstkaarten mogen bewonderen.
    Ik doe op donderdag blogrondjes op de bus naar het werk en terug, en dan als ik tijd heb later op de avond de rest...
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zien er super uit deze kerstkaartjes!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee prachtige kaartjes Gerrie!
    Jij had een vraag bij mij.
    Ja ik kon met best wat Challenges meedoen.
    Bij de een is het het DP bij een ander knoopjes bij weer een ander lint en zo kun je vaak net dezelfde kaart met meer Challenges mee doen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaarten Gerrie en wat een leuke tekststempels ook!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaarten!
    Fijn weekend en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het 2 geweldige kaartjes en mijn voorkeur is voor de eerste omdat ik die heel apart vind gestempeld en een prachtige tekst stempel komt er super op uit! Voel je nooit verplicht hoor om iets te plaatsen hoor, plezier staat voorop en bloggen ook!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zijn twee mooie kaartjes geworden Gerrie ! Heel leuk met die gestempelde takjes en daarboven je tekst. Het wintertafereeltje is ook mooi geworden! groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ziet er erg mooi uit ! Geslaagd kaartje,
    fijn dat je er deze week (weer) bij bent,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen