woensdag 28 november 2018

Kleurenkaartenteam 11de schakel.


Goede morgen allemaal.

Vandaag de elfde schakel van het Kleurenkaartenteam al weer, wat is dat hard gegaan. En deze maand

is ook omgevlogen. Ik ontdekte op het nippertje dat het vandaag de laatste woensdag van de

maand is en kwam er niet meer aan toe om een kaart te maken.

Ger-Janne had de kleuren gekozen lila/paars en ik herinnerde me dat ik toevallig nog zo'n

kaart in voorraad had.


Het zijn niet helemaal de voorgeschreven kleuren, maar ik doe in ieder geval toch mee.

Bedankt voor alle leuke reacties iedere keer en ben benieuwd wat jullie er van gemaakt hebben.

Lieve groetjes, Gerrie..

18 opmerkingen:

  1. Het is in elk geval een mooie kaart, of ie nu wel of niet in "de goede kleuren" is :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart prachtig, met een heel mooi kleurverloop!
    Gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig dat je toevallig een kaart in deze kleurtjes had. Het is een prachtig herfstig kaartje, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tja, inderdaad, het oker schiet er een beetje bij over...
    in ieder geval, fijn dat je alsnog meedoet, geslaagd kaartje
    bedankt voor je deelname alweer ! top hoor, zonder deelnemers geen kkt, dus... een DIKKE DANK JE WEL !
    grtjs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al is het oker een beetje ver te zoeken, het is wel een mooie kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje en dat blad is ook erg mooi!Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart hoor Gerrie en ik vind het ook zo snel gaan nu.
    Voor je het weet is het jaar om !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Gerrie !!!!
    Je kleuren komen aardig in de buurt hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie ne stijlvolle kaart. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige beterschapskaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart hoor, Gerrie! En grappig dat je dacht dat het oranje was. Okergeel is er de volgende keer weer bij, kun je het weer een beetje goedmaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sorry het lukte mij niet eerder om bij je langs te komen.
    Wat een mooie kaart is het geworden, fijn dat ie al klaar was.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. misschien wel oranje ipv oker, maar een heel mooie kaart!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje Gerrie, al is het dan geen oker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Gerrie,

    Ik heb nu pas tijd om een blogrondje te maken. Hopelijk lees je het nog!

    Wat handig dat een voorraadkaartje kon posten... Helemaal geslaagd in zijn kleuren!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen