donderdag 19 december 2019

52 weeks to christmas., week 51.


52 weeks to christmas, week 51.

Goeden morgen lieve blogsters,..

In de eerste plaats wil ik iedereen bedanken voor alle lieve reacties op mijn enkelgips.
Ik ben begonnen met oefeningen en ik weet dat het nog wel een half jaar kan duren voordat
de pijn weg is. Gelukkig had ik al een rollator, dus lange wandelingen neem ik de rollator
mee.
In deze periode heb ik de tijd gehad om veel kerstkaarten te maken, maar ik weet dus nu
al dat ik volgend jaar elke week weer een kerstkaart wil maken. Het verschil zit in de
tijd die je er aan kunt besteden om te zorgen dat je een mooie en leuke kaart kan maken,
daar heb je dan een week de tijd voor.
Bovendien vind ik het erg leuk om al jullie reacties te lezen, al vind ik wel dat er nooit
een negatieve reactie op staat. Ik neem toch aan, dat niet iedereen van stempelen houdt,
wat mijn voorkeur heeft.
Enfin, volgens mij is dit de op één ná laatste kerstkaart die geplaatst wordt, al twijfel ik
of er op Tweede Kerstdag nog een kaart geplaatst moet worden, ik hoor het wel.
Deze kaart heb ik afgelopen vrijdag gemaakt bij een workshop van Yvonne Neefjes
(StampinupNederland).
Ik heb eerst een stencil op de kaart geplakt en daarna bestrooid met de pigment sprinkles van SU
Daarover een glimmende pasta van SU. In het echt zie je allemaal glitters, heel mooi.
Die sprinkles zijn er in zes kleuren, ik vind ze prachtig en je kunt er diverse creatieve achtergronden mee maken.
Dit was mijn bijdrage voor deze week. Ik ga natuurlijk jullie kaarten bekijken en er
een woordje bij zetten. Fijn weekend allemaal.

Lieve groetjes, Gerrie.

18 opmerkingen:

  1. Hallo Gerrie, fijn dat het langzaam met je enkel vooruit gaat.
    Ook al stempel ik niet (veel) vind ik dit toch een heel mooie kaart, het is niet omdat iemand een voorkeur heeft voor een bepaalde techniek dat je kaarten met andere technieken niet mooi vind. Ik vind het juist leuk om te zien al die verschillende kaarten die iedereen maakt, en kan het heel erg waarderen. En af en toe probeer je zelf dan ook eens wat anders.
    Ik wens je alvast Fijne kerstdagen. Ik plaats volgende week wel een kerstkaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gerrie, wat akelig dat je nog een halfjaar pijn aan je enkel kan hebben. Heel veel sterkte ermee. Je kerstkaartje is erg leuk! Ik vind zelf een eigengemaakt kaartje al snel mooi want er is tijd en aandacht aan besteed. En alle technieken vind ik leuk om te zien. Ook al kan ik het zelf niet. Mijn kerstkaart voor volgende week is al bijna klaar dus ik plaats er wel eentje.
    Groetjes en alvast fijne dagen, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sterkte met je enkel.xo geeft elk nadeel zijn voordeel.... Je hebt dus mooi genoeg kerstkaarten. Deze is ook heel erg leuk.nog veel.beterschap. Groeten Trijntje
    L

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart is ook weer mooi gemaakt Gerrie. Leuk die combinatie met vellum. Ik vind zelf gemaakte kaarten altijd de moeite waard om te bekijken. Ik leer van anderen en soms heb ik ook wel een tip voor iemand en krijg ik ook tips, dat maakt bloggen zo leuk. En natuurlijk het opdoen van ideeën;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart heel mooi, Gerrie. Ik hou van allerlei technieken, dus ook stempeltechniek.
    Succes met je enkel.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gerrie, wat een prachtige kaart, ik vind het juist zo leuk om al die verschillende soorten kaarten en technieken van iedereen te zien...donderdag is zo.n leuke dag om overal lekker op blogvisite te gaan.
    Volgende week mag je ook gewoon plaatsen hoor (er begint dan weer een nieuwe uitdaging ook).
    Leuk dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een zeer leuke kaart geworden, en ja hoor het is leuk om iedere donderdag iets te posten, iedere week,heb je een ander ideetje en op het einde van de rit heb je een leuke verzameling.
    Groetjes en fijne kerst.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze kerstkaart Gerrie...wat een elegant hert erop...prachtig gestempeld weer...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je weer wat mobieler bent !
    Prachtige kaart is dit !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ai ai, nog zo lang heel veel sterkte en ik hoop dat het gestaagd vooruit gaat!!
    Je kaart is prachtig ook de intense kleuren, ik vind gestempelde kaarten ook heel mooi. Het volgend aar wil ik daar ook weer iets meer mee gaan doen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Gerrie! Ik geloof direct dat het effect van de glitters prachtig is. Fijn dat je nu oefeningen kunt doen, weer een stapje verder in het herstelproces, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik maak zelf geen stempelkaarten, maar vind ze wel heel mooi, zo ook deze van jou. Mijn kerstkaart voor volgende week, ligt al klaar,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje heb gemaakt!
    Veel beterschap met je enkel!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Gerrie,

    Deze heb je leuk gemaakt!!
    Goed dat je een jaar de tijd hebt gehad...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een dagje later kom ik toch graag nog even kijken...
    Wat een geduld moet je hebben met je enkel, zeg...
    Leuk dat je volgend jaar ook mee blijft doen bij 52WTC. Ik vind zelfgemaakte kaarten vrijwel altijd mooi, of het nu in mijn stijl gemaakt is of niet. de aandacht, de details, er is altijd wel iets moois te zien.
    Deze kaart vind ik ook erg leuk, aparte kleuren.
    Overigens kom ik door het jaar heen ook geregeld tijd te kort om een kerstkaart te maken...
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou, niet fijn hoor! Jij bent ook "gehandicapt" dan ik door je enkel, ik heb een kneuzing, we zitten een klein beetje in hetzelfde schuitje. Mooi vind ik je kaart . Het hert op het vellum tegen deze achtergrond is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ben je toch een lieverd. Hoop dat je al naar de dokter bent geweest en het geen fraktuurtje is geworden. Beterschap voor de komende tijdn en al ken ik je niet persoonlijk, ik vind je een geweldig mens. Hoop je eens te ontmoeten ergens.Veel liefs Gerrie.

      Verwijderen
    2. Dank je wel, Gerrie, lees het nu pas. Lieve woorden en wie weet ooit ... :)

      Verwijderen