woensdag 25 december 2019

Kleurenkaartenteam, 12de schakel.


KLEURENKAARTENTEAM, 12DE SCHAKEL.

Goede morgen lieve blogsters,

Vandaag Eerste Kerstdag en de dag dat het Kleurenkaartenteam voor het laatst dit

jaar hun kaarten laat zien. Wens jullie allen hele fijne kerstdagen en een gezond en

gelukkig nieuwjaar en ik hoop dat we weer doorgaan in het nieuwe jaar. Bedankt iedereen

voor alle lieve berichtjes om mij beterschap te wensen. Intussen gaat het redelijk goed

met het lopen, alleen buiten gebruik ik de rollator nog.

Deze keer koos Anita bij de kleur rose de kleur zwart, een combinatie die ik wel leuk

vond ná alle kerstkaarten.

Nogmaals gezellige dagen en ik hoop bij iedereen langs te gaan, tot dan.

Lieve groeten,
Gerrie.


17 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, Gerrie, schattig vogeltje is dat!
    Fijne kerstdagen voor jou en de jouwen!
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi kaartje, Gerrie.
    Wat fijn dat het lopen steeds beter gaat.
    Fijne kerstdagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne kerstdag.

    Wat een mooie en superfijne kaart heb je gemaakt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke feestelijke kaart, dit lieve vogeltje heb ik op een paar kerstkaarten verwerkt, gewoon omdat het zo'n mooi beestje is

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een Supermooie, fijne kaart en slechts het borstje in het roze. Prachtig gedaan.
    Alvast een spoedig herstel, een fijne kerst en vooral een gezond 2020.
    Groetjes. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn te horen dat het al beter met je gaat. geduld is een mooie zaak zeggen ze (heb ik alvast niet... ahum). helemaal leuk gemaakt in ieder geval, top !
    fijn dat je op deze feestdag meedoet met het kkt ! Toch wel een beetje bijzonder,
    wens je nog fijne feesten,
    bedankt voor je deelname,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart Gerrie, goed om te horen dat het vooruit gaat.
    Fijne dagen liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Gerrie! Leuk gedaan! Ik lees net dat het met je gezondheid even iets minder gaat.. Beterschap nog!! En hele fijne dagen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart in de kleuren van het KKT.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig dit kaartje in deze mooie kleurencombinatie Gerrie ..zo een lief en mooi ingekleurd vogeltje erop...verder nog fijne dagen en een mooie jaarwisseling..en beterschap met je voet
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is gisteren niet meer gelukt om een kijkje te nemen op je blog. Leuk kaartje heb je gemaakt. Veel beterschap. Bedankt voor je reactie op mijn Blog. Geniet nog van de feestdagen.
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi lief kaartje maakte je in de KKT kleuren, alle goeds toegewenst voor het nieuwe jaar, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi kaartje met het vogeltje en zijn roze borstje! Was een mooie combinatie hé? Veel beterschap en gezondheid in het komende jaar! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, deze kleuren zijn mooi samen! Ik hou ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat prachtig zo'n vleugje roze erbij Gerrie! En fijn dat het beter gaat met je voet...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart en geweldig dat vleugje roze erbij, maakt het af. Mijn complimenten. Hopenlijk gaat het met je been/ voet weer gauw beterder. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen