donderdag 26 december 2019

52 WEEKS TO CHRISTMAS, WEEK 52.


52 weeks to christmas, week 52.


In de eerste plaats wil ik jullie allemaal nog  een gezellige tweede kerstdag toewensen

en veel creativiteit, gezondheid en geluk voor 2020.

Vandaag de laatste week en de laatste kerstkaart, misschien nog meedoen met de

challence en dan is het al weer het nieuwe jaar geworden.


Ik heb tijdens mijn periode met mijn gips veel kerstkaarten gemaakt, maar heel veel niet

op de foto gezet. Volgend jaar ga ik weer elke week meedoen, want het is zo fijn om aan

het eind van het jaar voldoende kerstkaarten te hebben.


Voor nu nog mijn laatste kaart:





20 opmerkingen:

  1. Superleuke kerstkaart voor week 52 Gerry , chique uitstraling
    Fijne 2e Kerstdag en een creatief 2020 met allen die je lief zijn Xx
    Groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart, dit papier heb ik ook nog liggen je brengt me op een idee om er kerstkaartjes mee te maken...
    Lekker he iedere week een kerstkaartje, heb je mooi een hele stapel aan het eind van het jaar!!
    Gezellig dat je er bij bent deze week,
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuke kerstkaart heel mooi!
    Bedankt voor je deelname deze 2e kerstdag.
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig chique kaartje!
    Nog een gezellige 2e kerstdag, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en chique kaartje! Fijne dag gewenst, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een chique kaart is dit geworden Gerrie! Heel mooi die verschillende laagjes! Een fijne 2de kerstdag toegewenst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met een sjieke uitstraling! Leuk gedaan, Gerrie.
    Groetjes en fijne dagen nog,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi gouden kaartje. Fijn dat je nog wat kaartjes kon maken tijdens je herstel! Voor jullie ook een fijne kerstdag en een goede jaarwisseling! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tinten, en een chique uitstraling heeft het zeker. ik hoop dat je helemaal hersteld bent, dan gaat hobbyen toch beter. Fijne tweede kerstdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart, Gerrie. Dat goud geeft toch wel een chique uitstraling.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi deze kerstkaart Gerrie...heel chique met die gouden accentjes...KNAP gedaan!!!

    Nog een gezellige 2e kerstdag!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kerstkaart Gerrie. Dat goud geeft er een extra feestelijke uitstraling aan vind ik.
    Fijne dag nog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Gerrie,

    Wat zat ik met mijn dagen in de war.. KKT gisteren helemaal vergeten en vandaag goedgemaakt... Vandaag zit ik hier nog kerstkaarten te schrijven, moest ook nog gebeuren...

    Zowel jouw kerstkaart van vandaag als de KKT-kaart van gisteren zijn helemaal geslaagd!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart met de gouden accenten en het leuke hertje als middelpunt.
    Nog een fijne 2de kerstdag,
    groetjes Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart en dit met een gips... veel beterschap en nog fijne feestdagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige chique kaart !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie kaart in die goud wit tinten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Gerrie, het goud geeft de kaart een feestelijke uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen