woensdag 27 november 2019

Kleurenkaartenteam, 11de schakel.


Kleurenkaartenteam, 11de schakel.

Goede morgen blogsters,

Al weer de laatste woensdag van de maand en tijd voor het kleurenkaartenteam.

De kleur van deze maand is olijfgroen en rose, wel leuke kleuren, maar geen

kleur voor een kerstkaart. Het is dus een verjaardagskaart geworden.

Ik heb een stencil beïnkt met mosgroen en daarop een bloem van een stempel

van StampinUp. Ik zelf vind de kleuren door het beïnkten niet echt mooi geworden,

maar toch is het echt olijfgroen met rose.

Lieve groeten,
Gerrie.


24 opmerkingen:

  1. Heel leuk je kaartje in deze KKT kleurtjes Gerrie...en de achtergrond heel mooi gemaaktmet ee prachtige bloem als blikvanger
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje, dit kleurenkaartteamkaartje. Heel mooie achtergrond met mooie bloem als blikvanger! Top!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt, enja het olijfgroen van SU blijft mijn favoriete kleur
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige verjaardagskaart heb je gemaakt.
    wij hebben er toch een winterskaartje meegemaakt, hadden eerst ook iets anders hoor..

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Gerrie!! Vooral die achtergrond is zo mooi.
    Tot het volgende KKT!! Altijd weer een feestje.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie bloem in die laagjes en past perfect bij je achtergrondje hoor, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kleuren mooi geslaagd en alles past perfect bij elkaar.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige achtergrond en de bloem past er perfect op!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart heel mooi, je stencil voor de achtergrond is prachtig en dan zo'n mooie bloem er op!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje Gerrie! Ik was deze set al bijna vergeten, erg.. Maar hij is nog steeds heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je kaart heel goed gelukt hoor! De kleuren zijn goed te zien en die bloem is erg mooi!Niks mis mee! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart goed gelukt!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Gerrie! Heel mooi kaartje in de gevraagde kleuren. EN ben jij echt al 80? Wie is dan de dame op de foto?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha natuurlijk ben ik dat zelf, pas gemaakt door mijn kleindochter.Je bent niet de eerste die dat zegt, hoor ik vaker.

      Verwijderen
  14. Prachtige kaart met een mooie achtergrond in de KKT kleuren.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem wel heel mooi gelukt Gerrie, mooi achtergrondje en een prachtige roze bloem!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Gerrie,

    Voila, werkdag zit er op en ik moest niet naar de kliniek vandaag (van-mama-verbod-gekregen ;o)!) dus heb ik me een tas thee gemaakt en ga het volgende uur mijn rondje bloggen...

    Leuke bloemenkaart maakte je... Ondanks dat jij het geen kerstkaart-kleuren zijn, heb ik er zelf wel een kerstkaart mee gemaakt... Maar dat zag je al... Leuke reactie, waarvoor dank!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart Gerrie, ik vind de kleuren juist heel goed. Mooie bloem bij deze achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ziet er helemaal goed ui t! mooi resultaat
    bedankt weer, dat je er deze maand bij was !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw. Prachtig! Heel mooi opgebouwd! X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Achtergrond en bloem vormen samen een mooi geheel. Goed gedaan
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart ! Mooi hoor die bloem !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk jouw kaart, je kan een kerstkaart ervan maken in niet traditionele kleuren, maar zo kan het ook helemaal! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen