donderdag 3 maart 2022

Elke week een kerstkaart.

 Elke week een kerstkaart.

Week 9

Goede morgen lieve blogsters,

Dank jullie wel voor alle lieve dingen die jullie vorige week hebben gezegd over mijn kaart

Deze keer heb ik ook maar een beestje opgezocht hahaha..

Nu al weer in de negende week en ik begin het steeds leuker te vinden. 

Ik ben wel al mijn kerstpapier van vorig jaar aan t opmaken, dus misschien af en toe 

missc hien hetzelfde papiertje in een andere v orm. . 

Toch iedere keer weer heel verschillend.

Fijne dag allemaal en tot ziens op jullie b log

Lieve groeten,

Gerrie.



.






17 opmerkingen:

  1. Hij is cute je pinguïn en hij zit er warmpjes bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart met deze leuke pinguïn!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieverd deze pinguin met warme sjaal en muts op.
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart Gerrie.
    Papier opmaken van vorig jaar doe ik ook hoor....wat je zegt....het is altijd weer net even anders!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kerstkaart, mooi gemaakt Gerrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, je kaart is echt superleuk met deze geinige pinguïn! Iedereen heeft massa's papier verzameld dat toch een keer opgemaakt/gebruikt moet worden, dus dat is helemaal niet erg.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het schattig pinguintje,
    op je vraag of mijn kaart ienie minie is nee hoor komt door het scannen en de instellingen het is een normale maat slimline
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een lief kaartje en die lieve pinguïn maakt het helemaal af! Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige kerstkaart met de pinguin, heel mooi gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat een leuke pinguïn Gerrie en je hebt er een mooi gedecoreerde kerstkaart van gemaakt. Hier wordt de ontvanger vast blij van.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve kerstkaart met die schattige pinguïn.
    Mooi papier en de ijskristal maakt het helemaal af.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. supercute! toffe kaart met de pinguïn, mooie papiertjes ook!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart met leuke pinguin, Gerrie. En goed idee om je papier op te maken. Ik doe ook een poging (met 1 blokje)...
    Bedankt voor je deelname aan 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart. Superleuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Gerrie,

    Leuke pinguïnkaart maakte je...
    Ik programmeer heel af en toe een kaart op mijn blog en dan zet je er meestal een rond uur bij... 5u of 6u... Maar gisteren zat ik iets voor 5 aan mijn pc en toen ik mijn kaart postte was het net 5u, precies of ze stond voorgeprogrammeerd...
    Op het blog van 52 weeks kan je inderdaad pas om 6u posten, dat doe ik dan tijdens het poetsen door meestal...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kaart! Mooi papier en een lieve pinguïn. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen