donderdag 6 oktober 2022

Elke donderdag een kerstkaart


Week 39 en 40./


 Goede morgen lieve blogsters,

Helaas was ik vorige week niet thuis,, heb dus ook jullie kaarten niet kunnen

bewonderen  en zelf niets geplaatst.

Wel was ik de dag erna bij een workshop van Yvonne Neefjes,( StampinClubNederland), waar

 ik drie kerstkaarten maakte. Het lijkt me een goed idee om deze alle drie vandaag

nog te plaatsen voor week 39 en 40. Dan ben ik weer bij. De derde kaart bestaat uit drie delen ,de binnenkant  is bewerkt met designpapier en een tekst. 


Fijne dag allemaal.

Lieve groetjes, Gerrie.








13 opmerkingen:

  1. Het zijn 3 mooie kaarten!
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaartjes voor week 40 Gerie !!
    Mooie donderdag met groetjes v Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten van je workshop Gerie! Leuk gedaan. En lekker dat je weer "bij" bent!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt prachtige kaartjes hier Gerrie, dat zijn 3 vliegen in een klap. 😀 Heel mooi gedaan.
    Jij ook een fijne dag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n workshop dag met deze prachtige kaarten als resultaat.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt Gerrie. De groene kleuren van de bovenste kerstkaart vind ik heel mooi, maar eigenlijk hebben alle drie de kaarten mooie kleuren en wat een leuk zigzag model heeft de onderste kaart.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaarten. Van de eerste vind ik de kleurencombinatie mooi, de tweede is heel fijntjes en de derde is heel kerstig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn alledrie echt prachtig, ik vind de eerste twee het mooist. En fijn voor de voorraad, meteen drie kaarten erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Drie prachtige kaartjes heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Drie mooie kaartjes, Gerrie. Stuk voor stuk juweeltjes. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Gerrie,
    Wat een mooie kerstkaart werd het weer.
    Alle bewondering dat als jij dezelfde leeftijd hebt als mijn mama, nog steeds zo actief creatief bent en dit allemaal uit jouw handen tovert!
    Geniet van elke dag!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Drie mooie kerstkaartjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen