donderdag 20 oktober 2022

Elke donderdag een kerstkaart.

 

Kerstkaart week 42


Goede morgen lieve blogsters,  

Vandaag ben ik superlaat. Ik had de kerstkaarten klaar, maar vergeten om een nieuw

bericht te schrijven. Vanmorgen werd ik wakker en dacht er ineens aan. Het is toch een gewoonte geworden om op donderdag met de kerstkaarten bezig te zijn.

Bij deze plaats ik ze alsnog. Het is nu kwart voor tien, dus ik zal wel de laatste 

zijn die mijn kaarten plaatst. Mijn kaart heb ik via You Tube Liz Stamps nagemaakt.

Het leek gemakkelijk maar het viel nog niet mee.

Fijne dag voor iedereen.

Lieve groeten, Gerrie.




 



19 opmerkingen:

  1. Het is een hele mooie kaart geworden. Namaken lijkt gemakkelijk maar dat is het altijd niet... Je weet ook niet altijd de maten.. Maar het is je prima gelukt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! En je was zeker niet de laatste ik was nog later ;-)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart met die dieper liggende kerstboom Gerrie. Je zult vast niet de laatste zijn hoor en al zou het wel zo zijn? Hoe later op de dag hoe schoner het volk zei mijn opa altijd ;)
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is weer super mooi !!!
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart Gerrie....wat een prachtige bloem!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de mooie kleuren en bloem erop altijd leuk zo'n filmpje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met als blikvanger en de toef.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten in een leuk model!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Gerrie,
    Dankjewel voor jouw reactie op mijn blog. Ook hier leuke kerstkaarten vandaag! Mooi gemaakt! Je dacht dat je de eerste was die reageerde op mijn blog maar mijn reacties komen pas zichtbaar als ik ze goedkeur. Daar ben ik mee begonnen omdat ik een tijd heel veel spam kreeg, vandaar. Maar nu zijn ze allemaal zichtbaar hoor!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je gemaakt, er zit zoveel diepte in.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn twee prachtige kerstkaarten Gerrie .
    Mooi de diepte erin. Super leuk gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee hele mooie kerstkaarten in een speciaal model,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaartjes met die mooie doorkijkjes, Gerrie! En om kwart voor 10 ben jij echt niet de laatste die haar kaarten plaatst hoor...
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het viel niet mee, maar toch is het je gelukt en met hele mooie kerstkaarten als eindresultaat, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je twee prachtige kaarten gemaakt Gerrie, ze zijn heel mooi en goed gelukt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee superleuke kaarten en mooi kaartmodel. Leuke kerstbomen in het frame ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaarten met het doorkijkje, de eerste heel stijlvol, de tweede wat vrolijker. Ik plaatste mijn kaart vandaag pas rond half 5, kwam steeds iets tussen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zooo dat zijn 2 prachtige modellen, het zijn hele mooie kerstkaarten Gerrie , knap gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooie kaarten met de diepte er in.

    BeantwoordenVerwijderen